Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I find it."

Tłumaczenie:Ja znajduję to.

4 lata temu

7 komentarzy


RomanPacio
RomanPacio

find to znaczy znajdę, znaleźć ja przetłumaczyłem - ja znajdę to, uważam że poprawnie przetłumaczyłem

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Zdanie jest w czasie teraźniejszym, więc znajdę nie jest poprawnym tłumaczeniem.

4 lata temu

PrawilniaGG

Find chyba również znaczy szukasz nie tylko znajdować ...

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie, szukać to look for / search for / seek.

4 lata temu

MagdalenaN498300

Strasznie słaby przykład, w języku polskim w życiu nie usłyszysz żeby ktokolwiek mówił "znajduję to". Bez sensu.

2 lata temu

SanShiro1
SanShiro1

W takim razie powinno byc szukam tego. Nie mozna tlumaczyc doslownie, ponieważ wychodza glupoty. Nigdy nie użylem formy znajduje to

3 lata temu

Wacek69

Znalazłem to, źle?

3 lata temu