Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The colors"

Tłumaczenie:Kolory

4 lata temu

11 komentarzy


JewlaszE

Kolory, nie barwy. Użytkowniku Egzope, twoja podpowiedź jest ciekawa. Ale następnym razem w razie wątplowości naciśnij na słowo i dowiedz sie co ono oznacza. Pozdrawiam!

3 lata temu

EgonHerman

To automatyczna odpowiedź?

1 rok temu

tbditw

color po amerykańsku a colour po brytyjsku ;]

3 lata temu

Dori37561
Dori37561

BANAŁ

1 rok temu

tojajastef

to prawda

8 miesięcy temu

igor132493

Już z hiszpańskiego chciałem los colores napisać

10 miesięcy temu

Majonez_ML

Xd

7 miesięcy temu

franciszek88839

Ale łatwe

8 miesięcy temu

Egzope

skurczysowa zeżarła mi serduszko bo nie podoba sie "barwy" jako tlumaczenie! W języku polskim kolory i barwy to to samo!

3 lata temu

CrazyGirl1234567

Barwy i kolory to znaczy to samo, ale inaczej się to pisze. Tak samo jest w języku angielskim. ;]

3 lata temu