"Thecolors"

Tłumaczenie:Kolory

4 lata temu

12 komentarzy


JewlaszE

Kolory, nie barwy. Użytkowniku Egzope, twoja podpowiedź jest ciekawa. Ale następnym razem w razie wątplowości naciśnij na słowo i dowiedz sie co ono oznacza. Pozdrawiam!

4 lata temu

EgonHerman

To automatyczna odpowiedź?

1 rok temu

tbditw

color po amerykańsku a colour po brytyjsku ;]

4 lata temu

igor132493

Już z hiszpańskiego chciałem los colores napisać

1 rok temu

Majonez_ML

Xd

11 miesięcy temu

Dori37561
Dori37561

BANAŁ

1 rok temu

buskes76

sam jesteś banał

2 tygodnie temu

tojajastef

to prawda

1 rok temu

franciszek88839

Ale łatwe

1 rok temu

Egzope

skurczysowa zeżarła mi serduszko bo nie podoba sie "barwy" jako tlumaczenie! W języku polskim kolory i barwy to to samo!

4 lata temu

CrazyGirl1234567

Barwy i kolory to znaczy to samo, ale inaczej się to pisze. Tak samo jest w języku angielskim. ;]

4 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.