Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, yazarı takip etmedi."

Çeviri:She did not follow the writer.

4 yıl önce

12 Yorum


ibrahimbal99

She did not follow the writer mantik olarak daha dogru. It nesne icin ya da hayvanlar icin kullanilir

3 yıl önce

Mia719134

Aynen ya anlamadim gitti neden böyle hatalara yol veriyorlar cok basit yani

1 yıl önce

VusaL_777
VusaL_777

it didnt follow the writer secmediğim için yanlış gösterdi. it burada beşinci nesil robot mu ?

1 yıl önce

hilal___lcy

follow to neden olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

follow edatsiz kullanilir

4 yıl önce

blackholeearth

he did not folllow that writer

3 yıl önce

saahip

Author neden olmaz burada

3 yıl önce

MehmetNuri9

Saçmalamışşsınız resmen yahu it didnt follow the writer ne demek yahu? Hayvan mı yazarı takip edecek insaf...

2 yıl önce

KanyBoy
KanyBoy

BElki köpektrir..takip etmeyen..BElki robottur?

1 yıl önce

aybuke_krt

He did not follow author yazdım the yazmadim diye kabul etmedi

2 yıl önce

hbbgns

She ve he o demek zaten. Mantık olarak ikisini de kabul etmesi gerekir sadece she'yi değil.

1 yıl önce

ramazanuzan
ramazanuzan

Takip etmeyeni neden "she" ile sınırlandırıyor? Takip etmeyen belki adam belkide bir hayvan! Interesting..

6 ay önce