Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Oni mówią nie."

Tłumaczenie:They say no.

4 lata temu

8 komentarzy


jedytka

Kiedy używamy say a kiedy speak?

4 lata temu

Stawarz18

kiedy piszemy not i no

4 lata temu

880201
880201

http://www.engbook.pl/unit/79 tu jest ładnie wytłumaczone i są przykłady

4 lata temu

krzysiekj24

Dlaczego say a nie says

3 lata temu

880201
880201

Bo -s do czasownika dodajemy tylko w 3 osobie liczby pojedynczej(he, she, it).

3 lata temu

Lukasenko2525

Wlasnie

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Po zerknięciu do słownika ( say, speak ) widać, że nie da się krótko odpowiedzieć na to pytanie. Przynajmniej 5 pierwszych znaczeń dla obu słów jest ważnych. Przy okazji warto spojrzeć na to, co napisane jest na niebiesko (są to konstrukcje jakich wymaga dany czasownik), na przykłady użycia oraz na czerwoną ramkę na dole strony.

4 lata temu

monkate

To jest jedna z tych rzeczy, które po prostu tak mają być :) po prostu zapamiętaj te wersje

4 lata temu