1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "benim atım"

"benim atım"

Çeviri:моя лошадь

November 25, 2018

7 Yorum


suheda05

Arkadaşlar neden moyi degil maya kullandı


Ouz411414

Лошадь Rusçada dişil bir kelime bunun için моя aldı. Eril bir kelime olsaydı мой olurdu. Örnek olarak мой дом. Benim evim demek. Дом Rusçada eril bir kelimedir.


turan21457

At dişi bir isim çünkü


suheda05

Teşekkür ederim peki bu kelimelerin dişi mi eril mi olduğunu kurallara göre belirliyoruz değil mi? Mesela kelimenin sonundaki sese bakmak gibi


Kastamonu374

a ve я ile bitiyorsa dişi o ve e ile bitiyorsa cinsiyetsiz ters n ve Ы İLE bitiyorsa çoğul oluyor, bide burdaki gibi ь ile biten bazı cümleler eril başıları dişil onları öğrenmek gerek, bide ev manasındaki dom farklı


Aknby

Şuana kadar gördüğüm en faydalı cevap. teşekkürler.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.