A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A bűnözés nem kifizetődő."

Fordítás:Crime does not pay.

4 éve

6 hozzászólás


peter.birk

Miért nem lehet a mondat elejére kitenni a The-t?

4 éve

Zsuzsizsuzso

Mert általánosságban van róla szó. Hasonló volt már korábban is. Governments change, but the music is the same... In autumn leaves change color. (bár ez szerintem hibásan szerepelt az eredetiben, és inkább így helyes...) Cserébe viszont mi "a" névelővel fordítjuk ezeket.

2 éve

NopeX

Azert mert igekent szerepel

4 éve

Geza16

Mi szerepel igeként??????

2 éve

puskaskati

Egy másik jó megoldás: "The crime is not worth it"

3 éve

Lazy550

The crime is not rewarding. - ez is jo

6 hónapja