1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yesterday when we spoke on t…

"Yesterday when we spoke on the phone, I was at my aunt's house."

Çeviri:Dün biz telefonda konuştuğumuzda, ben teyzemin evindeydim.

May 13, 2014

19 Yorum


efeozgur

"telefon ile" "telefonla" aynı şey değil mi ?


Ji_ji_jisoo

Evet aynı anlam ama cümle eğer "Dün biz telefon ile konuştuğumuzda eyzemin vindeydim." olsaydı biaz anlam farkı olurdu.


forhan

konuşurken neden olmuyor?


Arimaos

Çünkü burada past tense yani geçmiş zaman kullanılmış. Bunuda spoke'dan anlıyoruz.


macmali

Telefon ile yazdım kabul edilmedi doğru cevap olarakta "telefonla" verdi aynı şey bence düzeltilmeli


Appetizing1

Kendi yapmış zaten bu


anl572520

TERCUMEDE '' evindeydim'' yerine '' evinde idim'' yazdığım için yanlış kabul etti.. dogru seceneklere bu hali de eklenmeli


aaaa439933

Telefonla konuşurken nasıl deriz yazdım ama kabul etmedi


elmaruf

spoke on the phone yerine spoke with the phone kullansak olur mu.


polatinkizi

İyi de sen telefonla konuşuyorumu türkçe mantığına göre kurmuş oluyorsun. Yani olmaz çünkü o zaman telefonun bir zekası, canı varmış da sen onunla konuşuyormuşsun gibi olur. İyi çalışmalar.


SerpilDnme1

bende cevap çıktı sizde çıktımı


ibrahim207423

Ben cevabı yazmadım ama cevap oradaydi kontrol et dediğimde doğru saydi yani hiç bir sey yapmadan doğru yaptim.


cnbsck

Hata yüzünden puan gitti boş yere.''Dün'' kelimesini eklememişsinizBir saat ''Dün''ü aradım.Eklenmediği için geri kalanı seçip yaptım.Tabi ki yanlış kabul etti.


Eerrr...

Biraz uzun ve zor ama yapılamayacak kadar zor değil kimler doğru yaptı? Ben doğru yaptım


Glaheren3

When yerine while yazsaydınız iyiydi


boran_askar

Bo problem bana otomatikmen kendisi yapmış


GuvenAcar

Telefonla konuştuğumuzda teyzemin evindeydim. Neden yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.