"Bu bir adam mı?"

Çeviri:Это мужчина?

November 26, 2018

14 Yorum
Tartışma kilitli.


akiyumax

Niye etot kullanmadık eril icin degil miydi


NigaritoM

Это ile этот nerde kullanıyorduk. Unutdum resmen


Loreniey

eto ve etot arasındaki farkı hala yapamiom


a30298

"Bu bir adam" derken de, "Bu bir adam mı?" derken de "Это мужчина" mı diyeceğiz? Tam anlayamadım, yardımcı olursanız sevinirim.


Cemkiz

Cümle sonuna soru işareti geldiğin de soru cümlesi haline gelir. Pratikte soru cümlesinin anlaşılması kolaydır.Soru cümlesi vurgusu yapılır.


TubaIremNu

Tam cevap nasıl olacak


emircam

Rusça kadar net olmayan başka dil var mı ya? bu adam mı dersen farklı, bir koymak, soru edatları falan kafa bırakmıyor


Hayrunisa761745

Ingilizce klavye ile nasil yazacagiz


Anar543628

Rusça klavyeyle yazacan


Nerminnnnn

Это ile этот arasinda bir fark varmidir? Nerede kullanmak gerek bunlari?


0016khalida2006

Bence Это-bu Этот-bunların demek


GeceKurdu_

Это bu (dişil) Этот bu (eril)


AkmalAziz1

Не правильный предложения

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.