1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Bu bir adam mı?"

"Bu bir adam mı?"

Çeviri:Это мужчина?

November 26, 2018

7 Yorum


akiyumax

Niye etot kullanmadık eril icin degil miydi


NigaritoM

Это ile этот nerde kullanıyorduk. Unutdum resmen


Hayrunisa761745

Ingilizce klavye ile nasil yazacagiz


Anar543628

Rusça klavyeyle yazacan


Rky.A

İngiliz klavişleriyle neden kabul etmiyor?


tuba20543

Rus indiriver kardes


Nermin51328

Это ile этот arasinda bir fark varmidir? Nerede kullanmak gerek bunlari?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.