1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The park is not open to the …

"The park is not open to the public."

Çeviri:Park halka açık değil.

May 13, 2014

33 Yorum


burhanzdemir

Gezi'den bahsediliyor heralde =)


aycaniko

imza: vali mutlu


umitbaycan
<h1>occupygezi</h1>

Yunus.Yaman

burda ''to'' anlamadım nasıl bir görev üstleniyor


agaagaagaagaaga

Merhaba, Türkçedeki hal eki -a yönelme anlamında


536tezcan

To'nun diger anlami -a -e demek o yuzden bu cumlede halk-a seklinde kullaniliyor


onuryalcinoz

Public karşılığı olarak umum da kabul edilmeli... Park umuma açık değil şeklinde


birbukalemun

The park is not open for the public de diyebilir miydik?


b.kckygt

öyle olsaydı 'park halk için açık değildir.' olurdu anlamca farklı yani.


tanricasivenus

Park halka acik degildir yazdim olmadi ofgff :/


NeVaL231

Olması lazım ben öyle yazdım


sergen787023

To a e yonelme anladim da ordaki the da yonelme a e olmayacak mi


Scorpions31

Open to public desek anlam değişirmi bu the lar çok fazla kullanılıyor ve kafa karıştırıcı her isimden önce kullanmak zorundamıyız


emreozmen06

Part umuma acik degil yazdim kabul etmedi :/


Dilara358464

park topluluğa açık değildir de olmaz mı


536tezcan

Olmaz cunku topluluk community, group


adaKara1

"umuma açık" kalıbı çok yaygın oysaki. Kabul edilmesi lazım.


cOPENHAG

"Park halka açılmadı." dersek gramer olarak farkı ne olur?


Kenan0611

Park hal için açık değil, cevabı kabul edilmeli


Lightningtur

Park umuma açık değil.. ?


toni615554

'O park halka açık değil' Ve 'Park halka açık değil' Nefarkeder


.TheOreo

Tersköşe yapar XD


AlicanOZER

park ortak kullanıma açık değil. neden olmuyor


AHMETATAKUL

Pandemi süreci olanlar +1


Mert3131

Park genele açık değildir yanlış mo


KubraONAR1136

Ben PARK AÇIK DEĞİL yazdım ama halka VATANA anlamındaymış


Mustafa984980

Fiilden önce neden is kullanıldı


mrs.ece

Artık is not yerine isn't görsek bu daha çok kullanıyor gündelik dilde

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.