"The park is not open to the public."

Çeviri:Park halka açık değil.

May 13, 2014

27 Yorum

Konu önem sırasına göre

burhanzdemir

Gezi'den bahsediliyor heralde =)

June 28, 2014

aycaniko

imza: vali mutlu

February 8, 2015

Lisa_Jisoo

Ksksk

July 17, 2019

umitbaycan
<h1>occupygezi</h1>
December 29, 2014

Yunus.Yaman

burda ''to'' anlamadım nasıl bir görev üstleniyor

January 15, 2015

agaagaagaagaaga

Merhaba, Türkçedeki hal eki -a yönelme anlamında

March 11, 2015

ferdi48130

Halk(a) (to)

December 8, 2015

536tezcan

To'nun diger anlami -a -e demek o yuzden bu cumlede halk-a seklinde kullaniliyor

January 29, 2016

ogrenci1999

Halk-a

April 23, 2015

nazirmakdu

Gitmek

October 18, 2015

onuryalcinoz

Public karşılığı olarak umum da kabul edilmeli... Park umuma açık değil şeklinde

October 6, 2014

tanricasivenus

Park halka acik degildir yazdim olmadi ofgff :/

July 9, 2015

Nevo253047

Olması lazım ben öyle yazdım

January 24, 2018

birbukalemun

The park is not open for the public de diyebilir miydik?

December 1, 2014

b.kckygt

öyle olsaydı 'park halk için açık değildir.' olurdu anlamca farklı yani.

May 19, 2015

sergen787023

To a e yonelme anladim da ordaki the da yonelme a e olmayacak mi

October 19, 2016

Scorpions31

Open to public desek anlam değişirmi bu the lar çok fazla kullanılıyor ve kafa karıştırıcı her isimden önce kullanmak zorundamıyız

December 26, 2016

emreozmen06

Part umuma acik degil yazdim kabul etmedi :/

October 14, 2015

Dilara358464

park topluluğa açık değildir de olmaz mı

January 9, 2016

536tezcan

Olmaz cunku topluluk community, group

January 29, 2016

adaKara1

"umuma açık" kalıbı çok yaygın oysaki. Kabul edilmesi lazım.

January 15, 2016

cOPENHAG

"Park halka açılmadı." dersek gramer olarak farkı ne olur?

February 24, 2017

Kenan0611

Park hal için açık değil, cevabı kabul edilmeli

December 6, 2017

Lightningtur

Park umuma açık değil.. ?

November 14, 2018

toni615554

'O park halka açık değil' Ve 'Park halka açık değil' Nefarkeder

December 21, 2018

Sanslikiz

Tersköşe yapar XD

December 28, 2018

AlicanOZER

park ortak kullanıma açık değil. neden olmuyor

April 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.