1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My coats"

"My coats"

Çeviri:Benim ceketlerim

May 13, 2014

29 Yorum


zeynep535720

Türkçesi mont palto diyor yalniş sayip ceket yazıyor


pelin611673

Bende aynı oyle sandım ama çoğul yazmamiz gerekiyormuş


Nisa881606

Mont ve palto aynı şey.Sadece mont daha kalın


HayatNehir5

Benim kulübe katılırmısınız???(ilgisiz bir konu ama)


Baranen

Jacket ceket degil mi ???


sevvallovatic

Evet o da ceket demek ama burada coat olarak kullanmis ikiside ayni


HayatNehir5

Benim ceketlerim ya uff bu işte cevap


AkmCanSude

Neden bilmiyorum ama Duolingo coat için sürekli "ceket" demeyi tercih etmiş, oysa jacket o. Coat; daha çok palto, manto, kaban anlamında kullanılır.


SerhatGL

"Benim ceketim" neden olmuyor ki


sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.


memoli761530

Benim montlarım kabul olmadı nerde adalet


BetlfilizG

Ya bu nasıl bi soru


HayatNehir5

Burda böyle geçiyorsa coats öyle yazın anlamıyormusunuz!!!


SinanAkpnar

Ulan kafaniza gore ceket kafaniza gore palto mu oluyo bu


omeryilmaz78

benide takip edin


omeryilmaz78

beni de takip eden yokmu


sukran999153

ustuntas.sukran@gmail.com


qaradami

Ya gömlek ne ingilizce


qaradami

Biri bana cevap yazsın


zeynal794127

İngilizce sohbet edeceğim kimse yokmu


Ferdi462761

Coat ceket .jacket ceket overcoat palto


LenkeranKa

Mont yaziyom ceket diyo nedenki


TCMehmetzk

Ben doğru okuyorum yanlış diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.