1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My coats"

"My coats"

Çeviri:Benim ceketlerim

May 13, 2014

38 Yorum


zeynep535720

Türkçesi mont palto diyor yalniş sayip ceket yazıyor


pelin611673

Bende aynı oyle sandım ama çoğul yazmamiz gerekiyormuş


Nisa881606

Mont ve palto aynı şey.Sadece mont daha kalın


Baranen

Jacket ceket degil mi ???


sevvallovatic

Evet o da ceket demek ama burada coat olarak kullanmis ikiside ayni


snli.fatma

ewt ikisi aynı şey


HayatNehir5

Benim ceketlerim ya uff bu işte cevap


HayatNehir5

Benim kulübe katılırmısınız???(ilgisiz bir konu ama)


AkmCanSude

Neden bilmiyorum ama Duolingo coat için sürekli "ceket" demeyi tercih etmiş, oysa jacket o. Coat; daha çok palto, manto, kaban anlamında kullanılır.


LLANL

Coat normalde kot demek


metingck

Ceketlerim :( yanlış


LLANL

Manto ile palto farklı şeyler ama bu aynı kabul ediyor birde shirt normalde ingilizler t shirt diyor gömleğin ingilizcesi farklı


memoli761530

Benim montlarım kabul olmadı nerde adalet


BetlfilizG

Ya bu nasıl bi soru


HayatNehir5

Burda böyle geçiyorsa coats öyle yazın anlamıyormusunuz!!!


SinanAkpnar

Ulan kafaniza gore ceket kafaniza gore palto mu oluyo bu


omeryilmaz78

benide takip edin


omeryilmaz78

beni de takip eden yokmu


sukran999153

ustuntas.sukran@gmail.com


qaradami

Ya gömlek ne ingilizce


qaradami

Biri bana cevap yazsın


zeynal794127

İngilizce sohbet edeceğim kimse yokmu


Ferdi462761

Coat ceket .jacket ceket overcoat palto


LenkeranKa

Mont yaziyom ceket diyo nedenki


TCMehmetzk

Ben doğru okuyorum yanlış diyor


GlsmKara5

Ben bastım tuşa ama o kabul etmedi


EsraBilici1

Bundan önceki soru da coat=palto kabul etmişti fakat son 2 soruda coat=ceket diyor.


FatihYldz642276

Sadece "Ceketlerim" yazdım kabul etmedi. İlla "Benim ceketlerim" olacak. Düzeltin lütfen.


Ece370780

O kadar soyledim bir anlamadı


AzraAydnn

Ya onun soyledigi gibi soyluyorum algilamiyo


serinkan1

Ceketlerim neden kabul edilmiyor...


CLARALISA12345

ya bende EN İYİSİ ŞİMDİLİK BUNU diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.