"Benim havlularım burada."

Çeviri:Мои полотенца здесь.

November 28, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


ErenBlbl3

Тут ve здесь arasındaki fark nedir ?


AslanovaZE570

Тут orada здесь burada deməkdir


okanow

Burada anlaminda kullanılabilir ancak genellikle здесь kullanilir


Halfmoon26

Havlular diyorsa neden полотенца doğru cevab?


ElnurAbushov

Sanirim полотенцe tekil полотенца cogul oldugundan


dursun730397

klavye tutukluk yapıyor, ''e'' ye bastığım halde çıkmamış.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.