"Это кофе или борщ?"

Çeviri:Bu kahve mi, borş mu?

November 28, 2018

9 Yorum
Tartışma kilitli.


Davut1453Alemdar

Veya yada diyor cevap mı mi diye çevirdi


__sebihasultan__

Yoksa diye de kullanılıyor


__sebihasultan__

Mi mı lardada kullanılıyor


zibabivj

Bu kahve ya da borş ? Neden kabul etmiyor aynı mana


Davut1453Alemdar

Birebir çeviri yok tahmini ve yaklaşık manayı veriyor


Alynasburak

Ya bu "ш" "щ" ş'lerin farkı ne allah aşkına :(


kayra20821

Kuyruğu olan ince ş diğeri kalın ş. Şiir'deki ş ve şom'daki ş gibi. Tabii Rusça'da daha belirgin fark.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.