A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Azt hiszi."

Fordítás:She believes so.

1
4 éve

13 hozzászólás


batika75
batika75

"He believes it." Ez miért nem jó?

6
Válasz4 éve

5g56

lehet az azt jelenti, hogy Elhiszi azt.

1
Válasz4 éve

Levente.Farkas

Ennek jelentése "elhiszi"

1
Válasz3 éve

JanetAsuka
JanetAsuka

De miért SO van a végén? Ezt nem értem...minek kell oda?....Pontosabban miért az kell???

2
Válasz3 éve

tothcila
tothcila

Mert így szokták mondani az angolok. Úgy hiszi, azt hiszi.

5
Válasz3 éve

karak74

Bár 23-as fokozaton és 529 napos szériával már valószínűleg te is látod a választ, de csak a nosztalgia kedvéért mutatok rá KissHajnalka válaszára. Persze, ez később született, így akkor nem láthattad. Amúgy én itt a so olyan jelentésére gondoltam, így az Olyat hisz. gondolat jutott eszembe. Ez persze egyáltalán nem magyaros, és az Olyat hisz. egyik értelmes magyarítása lehet az Azt hiszi.

0
Válasz1 éve

KissHajnalka

a "so" azt jelenti: így, úgy, tehát: azt hiszi=úgy hiszi

2
Válasz3 éve

Makuka0

He thinks as - a rossz választásom. Akkor a kutya az "as"-ben van elásva? mert az ige ugyanazt jelenti. believe, think = hisz. Közben megnéztem, az "as" = mint. Jajaj, akkor csak egyszerűen meg kell tanulni? mert jelentésben nemigen látok különbséget köztük.

0
Válasz3 éve

nataga731

Hello! A believe inkább hinni míg a think inkább gondolni.

2
Válasz3 éve

violatorenator

Kifejezés, he thinks so

0
Válasz3 éve

tothcila
tothcila

A mondatod jelen esetben: "Úgy gondolja, azt gondolja". Nem teljesen egyezik meg a "believe" jelentésével.

3
Válasz3 éve

Makuka0

köszi

1
Válasz3 éve

Makuka0

köszi

0
Válasz3 éve

Kapcsolódó fórumok