"Benim elbiselerim"

Çeviri:My dresses

4 yıl önce

15 Yorum


MEfeEkinci

Duolingo super bir uygulama

2 yıl önce

ECE483376

Dress cogul bir kelime degildir sadece kelimenin genel yapısı budur.Cogul yapmak ivin sonuna farkli takilar getirilir

2 yıl önce

sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.

1 yıl önce

ramazan285360

Vfbdv

6 ay önce

salih420

"my have dresses" olsa nasıl olur

2 yıl önce

ali185194

My dresses - benim elbiselerim, I have dresses - benim elbiselerim var

2 yıl önce

Cavidan117

Anlamadim gitdi .

1 yıl önce

jameel568370

Neden wears olmuyor

1 yıl önce

Mazlumabul

I you we they s takısı almaz.

1 yıl önce

Mazlumabul

He she it olsaydı alırdı

1 yıl önce

Lora528347

Dress ile dresses in farkı nedir

1 yıl önce

Halil310159

Dress tekil dresses çoğul.

1 yıl önce

RamazanEmi5

geçen sorularda you wears a dresses dedi ve ben elbiseler dedim ve yanlış dedi

1 yıl önce

faik95956

28 seni seviyorum pic t .i .

10 ay önce

NevinSa

Cloth elbise değil mi

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.