1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My daughter wants an animal."

"My daughter wants an animal."

Çeviri:Benim kızım bir hayvan ister.

May 13, 2014

14 Yorum


busraa564932

Bende sey yazdm benim kizim bir hayvan :D :D :D sjsjjsjsjs


Zbeyde802610

Benim kızım bir hayvan istiyor demeliydin


Meryem328650

" Benim kızım bir hayvan ister " olacaktı " istiyor " değil bu cümlede ki fiil simple present tense yani geniş zamanla çekimlenilmiş fiile -s takısı gelmiş oysa çevirisi present continuous yani şimdiki zamana göre çevirilmiş şimdi zaman olabilmesi için fiile -s takısı değil -ing getirilmeli Daha önce ki cümle çevirilerinde zamanlara birebir uygundu çevirileri fakat bu cümlede öyle değil


CanerSezer1

Daha önceki konu yorumlarında var want - ing almaz her zaman geniş zaman şeklinde yazılır ancak hem geniş hem de şimdiki zaman şeklinde çevrilebilir zaten ikisini de doğru kabul ediyor


TunaAcm

Istiyor u kabul etti


VedatKyak

Ben hiç öyle düşünmedim ama mantıklı


ozlem397367

Bir derste bir ornek neden bin defa tekrar ediliyor


NahideAy

Aynen bir süre sonra baygınlık veriyor. Hele bir ya da iki önceki konuda... Uygulama için ve geri dönüşleriniz için çok teşekkür ederiz ama bazı sıkıntılar değişmemiş. Aşırı tekrar karıştırmaya neden oluyor. Hem konularda aynı kelimeler var. Bari başka kelime kullanılsa en azından konuyla birlikte dağarcığımızda genişler.


Havin705591

Kulübüme gelin Adım:Perfect Team Kod:KZMKKX


Raduberk

Benim kızım istiyor bir hayvan :)))


ninjafare

Bu genel olarak bütün babaların problemi değil mi? ahahah

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.