1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My daughter wants an animal."

"My daughter wants an animal."

Çeviri:Benim kızım bir hayvan ister.

May 13, 2014

68 Yorum


busraa564932

Bende sey yazdm benim kizim bir hayvan :D :D :D sjsjjsjsjs


LimpidFalcon

Benim kızım bir hayvan ister, want istemek she olduğu için s takısı almış


AieRana

Eğer orada wants olmasaydı dediğin doğru olcaktı


AieRana1

Çok doğru (eski hesabım )


zeykan415787

profil fotorafın çok güzel


Zbeyde802610

Benim kızım bir hayvan istiyor demeliydin


Ybals

Yalniz degilsin sjsjsjd


Meryem328650

" Benim kızım bir hayvan ister " olacaktı " istiyor " değil bu cümlede ki fiil simple present tense yani geniş zamanla çekimlenilmiş fiile -s takısı gelmiş oysa çevirisi present continuous yani şimdiki zamana göre çevirilmiş şimdi zaman olabilmesi için fiile -s takısı değil -ing getirilmeli Daha önce ki cümle çevirilerinde zamanlara birebir uygundu çevirileri fakat bu cümlede öyle değil


VedatKyak

Ben hiç öyle düşünmedim ama mantıklı


Petek115845

Simple present'ın bir özelliği daha var o da aynı Türkçe'deki gibi -yor eki kullanıp geniş zamandan bahsedebilmek. Mesela

//O kitap okumayı seviyor.

Şimdiki zaman özelliği taşıyan bir cümle fakat anlam bakımından geniş zaman. Aynı şey İngilizce'de de mevcut.

Yani cümlenin çevirisi doğru.


TunaAcm

Istiyor u kabul etti


LmanMehti

İstiyoruda kabul ediyor. Aynı şey. Bilmeden konuşmamalısın


CanerSezer1

Daha önceki konu yorumlarında var want - ing almaz her zaman geniş zaman şeklinde yazılır ancak hem geniş hem de şimdiki zaman şeklinde çevrilebilir zaten ikisini de doğru kabul ediyor


ozde123

Ister i kabul etmedi ama


ozlem397367

Bir derste bir ornek neden bin defa tekrar ediliyor


NahideAy

Aynen bir süre sonra baygınlık veriyor. Hele bir ya da iki önceki konuda... Uygulama için ve geri dönüşleriniz için çok teşekkür ederiz ama bazı sıkıntılar değişmemiş. Aşırı tekrar karıştırmaya neden oluyor. Hem konularda aynı kelimeler var. Bari başka kelime kullanılsa en azından konuyla birlikte dağarcığımızda genişler.


ninjafare

Bu genel olarak bütün babaların problemi değil mi? ahahah


AhmetEfeGe1

Kız çocuğum bir hayvan istiyor dedim olmadı.

(LİNGOT VERMEYİ UNUTMAYIN)


Raduberk

Benim kızım istiyor bir hayvan :)))


zero524055

Kız evladım bir hayvan ister. niye olmadı :'D


ibrahim39273

Wants oldugunda ister anlaminda olmasi gerekmez miydi.. istiyor şimdiki zaman wanting olmasi gerekmiyor muydu .


brahimetin18

İstiyior nedir amk ister olucak ing kullaniyor sanki


hasanyldrm665712

Genis zaman cumlesi degilmi


RfatUURCA

lütfen bu soruyu değiştirin.. bir çok yorum var hangisi doğru belli değil..


Tamerkurt3

İster kabul etmedi istiyor doğruymuş ilginç


yagmur40623

gerisini tamamlıyım ister ama alan yok :( :)


MKT367276

Benim kardeş: my daughter Kardeş(im): my daughter (im=my)


ilknurcr

Ya ben dogru cevabi yazmisim yanlis cevap vermisim gibi gosteriyor


Mehmetikle

Benim kizim bir hayvan yazdim:D


Havin705591

Kulübüme gelin Adım:Perfect Team Kod:KZMKKX


Furkan858808

Çeviride istiyor yerine ister olması gerekmez miydi!


_.-.QUEEN.-._

Want genellikle geniş zamandaki haliyle kullanılır know ,see gibi


SakirSen

Bende ister olarak düşündüm.


ewo374739

benim kızım ile benim kız çocuğum eş anlamlıysa bunu düzeltin lütfen !!!.....


Ahmet829

Neden want degil


Havin705591

Çünkü benim kızım derken SHE şahısında kullanılmış yani busa buda fiile "s" gelmesi anlamıa gelir (kulübüme gel daha çok şey öğren Adım:Perfect Team Kodum:KZMKKX)Şimdiden sağol :)))


resul415923

Want istemek wants istiyor


_.-.QUEEN.-._

Öyle bir anlam yok. geniş zamanda he she it e -s takısı gelir doğrusu budur.


Serdar11307

Neden "a" değil "an" kullanılmış?


sumeyyenazg.

Çünkü sesli harfle başlayan kelimelere AN sessiz harfle başlayanlara A gelir


ErkutYurtl

Want to neden olmuyor? Fiil olmadigi icin mi


Selcen_Ozturk

evet, want tan sonra bir fiil gelecekse araya to gelir


Ecrin552235

Hayır kendin yani I olduğu zaman want oluyo başkası olduğunda ise wants oluyo .


Ada60440

"Kız evladım bir hayvan istiyor."yazdım kabul etmesi.Abiler yardım


Srreker

Kız evladım demek biraz kaba oldu :) kızım de.


yasemin541824

DAUGHTER KIZ ÇOCUKLARIM DEMEK


LimpidFalcon

Daughter kızım demek


BirsenCakm

Doğru söyledim ama yanlış diyor anlamadim


odzihozo

benim kızım yerine kız çocuğum yazdım ne fark eder?


Onur810554

Kaplan beslemek istiyorum bende


yasemin541824

BU CÜMLE BENİM KIZ ÇOCUKLARIM BİR HAYVAN İSTİYOR OLMALI


CoolTurk

daughter"s" kiz cocuklarim demek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.