1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My daughter wants an animal."

"My daughter wants an animal."

Çeviri:Benim kızım bir hayvan istiyor.

May 13, 2014

13 Yorum


busraa564932

Bende sey yazdm benim kizim bir hayvan :D :D :D sjsjjsjsjs

February 3, 2017

Zbeyde802610

Benim kızım bir hayvan istiyor demeliydin

March 28, 2019

Meryem328650

" Benim kızım bir hayvan ister " olacaktı " istiyor " değil bu cümlede ki fiil simple present tense yani geniş zamanla çekimlenilmiş fiile -s takısı gelmiş oysa çevirisi present continuous yani şimdiki zamana göre çevirilmiş şimdi zaman olabilmesi için fiile -s takısı değil -ing getirilmeli Daha önce ki cümle çevirilerinde zamanlara birebir uygundu çevirileri fakat bu cümlede öyle değil

January 28, 2019

CanerSezer1

Daha önceki konu yorumlarında var want - ing almaz her zaman geniş zaman şeklinde yazılır ancak hem geniş hem de şimdiki zaman şeklinde çevrilebilir zaten ikisini de doğru kabul ediyor

February 7, 2019

TunaAcm

Istiyor u kabul etti

February 18, 2019

VedatKyak

Ben hiç öyle düşünmedim ama mantıklı

June 28, 2019

Havin705591

Kulübüme gelin Adım:Perfect Team Kod:KZMKKX

February 26, 2018

Raduberk

Benim kızım istiyor bir hayvan :)))

October 18, 2018

EgeEvcin

Alakasız

November 28, 2018

ozlem397367

Bir derste bir ornek neden bin defa tekrar ediliyor

June 25, 2019

ninjafare

Bu genel olarak bütün babaların problemi değil mi? ahahah

September 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.