1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Elma masada."

"Elma masada."

Çeviri:Яблоко на столе.

December 1, 2018

3 Yorum


Osmangazi905406

На ve в nın ne farkı var ??


Yulierr

Özel durumlar haricinde bakarsak ha üstünde anlamı taşırken B içinde anlamı alır. Pek çok farklı kullanımları var ezberlenilmesi gerekir. Mesela üniversite B alır ama Fakülte Ha


ELIF_Ms

На kullanırken bir şeyin üzerinde, üstünde anlamı taşıyor В kullanırken içinde demek. Mesela мама в доме anne evde. Yani evin içinde мама на стуле. Anne sandalye üstünde.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.