"Elma masada."

Çeviri:Яблоко на столе.

December 1, 2018

5 Yorum


Osmangazi905406

На ve в nın ne farkı var ??

December 1, 2018

ertu306416

Özel durumlar haricinde bakarsak ha üstünde anlamı taşırken B içinde anlamı alır. Pek çok farklı kullanımları var ezberlenilmesi gerekir. Mesela üniversite B alır ama Fakülte Ha

December 5, 2018

ELIF_1791

На kullanırken bir şeyin üzerinde, üstünde anlamı taşıyor В kullanırken içinde demek. Mesela мама в доме anne evde. Yani evin içinde мама на стуле. Anne sandalye üstünde.

January 6, 2019

elnar12345

3SYPTW

February 4, 2019

elnar12345

Elif hanım MAŞALLAH ne zekalısının tebrik ederim

February 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.