"Elma masada."

Çeviri:Яблоко на столе.

December 1, 2018

5 Yorum
Tartışma kilitli.


Osmangazi905406

На ve в nın ne farkı var ??


ELIF_Ms

На kullanırken bir şeyin üzerinde, üstünde anlamı taşıyor В kullanırken içinde demek. Mesela мама в доме anne evde. Yani evin içinde мама на стуле. Anne sandalye üstünde.


s.gecer

"В доме" denmiyor galiba. "дома" evde anlamına geliyor.


Yulierr

Özel durumlar haricinde bakarsak ha üstünde anlamı taşırken B içinde anlamı alır. Pek çok farklı kullanımları var ezberlenilmesi gerekir. Mesela üniversite B alır ama Fakülte Ha


elnar12345

Elif hanım MAŞALLAH ne zekalısının tebrik ederim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.