"Я женщина."

Çeviri:Ben bir kadınım.

December 2, 2018

5 Yorum
Tartışma kilitli.


Rvn241454

Веnde arkadasa katiliyom


isimyokamua

BU UYGULAMA SORUNLU щ BUNUN YERİNE ш BUNU KULLANDIĞIM İÇİN KABUL ETMEDİ DAHA ALFABEYİ ÖĞRETMEMİŞ DOĞRU DÜZGÜN KENDİMİZ BAKIYOZ BİDE KABUL ETMİYO


Zencukk

Herhalde düzeltmişler rusça yazmamı istemiyor


Lovearmy12345

Bende katılıyorum


Ezgi392637

3 defa denedim ben јенцшина diyorum (Makedonca alfabeyle yazdım) anlamıyor her defasında dinleyerek yaptım kabul etmiyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.