A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"No beer before four!"

Fordítás:Nincs sör négy előtt!

4 éve

29 hozzászólás


barnak01
barnak01

Úgy látom a főnököm itt is megjelent! :-))

4 éve

JustlikeWinnie

Ha nincs sör, nincs munka! :D

3 éve

fectroll
fectroll

De nincs is több sírás... :D

3 éve

JustlikeWinnie

Az a "nincs nő".. :D

3 éve

fectroll
fectroll

Jogos! ;)

3 éve

Zeroexchanger

Szerintem korrekt :)

11 hónapja

johalasz46

No vagy not- meg kell hogy értsék, bármiként...

1 hete

SaroltaKov3

Ha...ha

3 hónapja

aptg.gabi
aptg.gabi

;)

4 éve

Adamul

Jó kis nyelvtörő ez... xD

4 éve

kredenc1

Yes. We drink only spirits before four.

3 éve

fectroll
fectroll

I drink shot before four.

3 éve

LajosVeres1

Hajnali négy előtt? : )

3 éve

seherezade

Early morning beer

2 éve

BlueFish627

Jópofa mondat, de hogyan kapcsolódik a Present Perfecthez?:-)

3 éve

Harga
Harga

Sehogy. Kellene?

4 hónapja

calyst

Én is ezt kérdezem.

1 éve

benkoati

Nincs! Négy előtt semmi sör.

4 éve

Revand

Az elfogadott válasz: Sört nem négy előtt. Mivel felkiáltójel van a végén - ez tiltás. Helyesen tehát Sört ne négy előtt! - lenne azoknak akik tudnak magyarul. A semmiképp se, mindenképp hibás!

10 hónapja

ronkovics86

Négy előtt semmi sör?

4 éve

TivadarTor
TivadarTor

No tea before five!-says the English

1 éve

WiedermannD

Négy előtt tilos a sör! Nem fogadta el.

3 éve

narancs12

Négy óra előtt ne sörözz! Neki ez nem Jó.Vajon miért???

3 éve

Levente.Farkas

Mert nem ezt mondja: Do not drink beer before four.

3 éve

Lariona87

A tilos nem jó?

2 éve

Harga
Harga

Nem tilos, csak nem árusítják. Ha neked már van, ihatod.

4 hónapja

Sztankay54

Nem értem.A fordításom:Négy elött semmilyen sör.Miért nem jó? Fércmunka.

2 éve

Tamas51

A te mondatodban nincs benne a "nincs" szó. Az eredeti mondatban meg nincs "semmilyen"

2 éve

RobertGodo76

Ekkora idióta mondatot...

3 éve