"De ő nem nyílik meg neki."

Fordítás:But she does not open for him.

4 éve

17 hozzászólás


cimpian.ag

A does szót miért kell beletenni?

4 éve

szatti

Cselekvésre mindig do-val kérdezünk de mivel E/3 ezért does. És mivel tagadás ezért does not vagyis doesn't.

3 éve

Gigi453766

Koszi

3 éve

EditMszros
EditMszros

tagadás

3 éve

Ofelsege

miért for her és miért nem to her ?

4 éve

Werton123

A "for" a "her/him" mellett állva azt jelenti hogy neki/számára

A "to" az jelentheti azt hogy -ba/-be vagy akár azt is hogy hozzá.

Tehát ha a magyar mondatban neki van, akkor az angol mondatban is annak kell lennie. FOR HER/HIM = NEKI ----- TO HER/HIM = HOZZÁ

4 éve

vbeatrix76

szintén ez a kérdés

4 éve

Werton123

A "for" a "her/him" mellett állva azt jelenti hogy neki/számára

A "to" az jelentheti azt hogy -ba/-be vagy akár azt is hogy hozzá.

Tehát ha a magyar mondatban neki van, akkor az angol mondatban is annak kell lennie. FOR HER/HIM = NEKI ----- TO HER/HIM = HOZZÁ

4 éve

BereckiZsolt

engem is érdekelne ha valaki okos válaszolna.

4 éve

Werton123

A "for" a "her/him" mellett állva azt jelenti hogy neki/számára

A "to" az jelentheti azt hogy -ba/-be vagy akár azt is hogy hozzá.

Tehát ha a magyar mondatban neki van, akkor az angol mondatban is annak kell lennie. FOR HER/HIM = NEKI ----- TO HER/HIM = HOZZÁ

4 éve

kalmii

engem is érdekelne

4 éve

Werton123

A "for" a "her/him" mellett állva azt jelenti hogy neki/számára

A "to" az jelentheti azt hogy -ba/-be vagy akár azt is hogy hozzá.

Tehát ha a magyar mondatban neki van, akkor az angol mondatban is annak kell lennie. FOR HER/HIM = NEKI ----- TO HER/HIM = HOZZÁ

4 éve

5g56

engem is

4 éve

Werton123

A "for" a "her/him" mellett állva azt jelenti hogy neki/számára

A "to" az jelentheti azt hogy -ba/-be vagy akár azt is hogy hozzá.

Tehát ha a magyar mondatban neki van, akkor az angol mondatban is annak kell lennie. FOR HER/HIM = NEKI ----- TO HER/HIM = HOZZÁ

4 éve

Werton123

Akkor most már mindenki tudja xD :D

4 éve

ltoro46

Nem értem! Miért nem fogadja el a saját válaszát???

4 éve

KissnKirly

A jó válaszban nálam az szerepelt, hogy " won't". Hát ezt nem tudom hova tenni.

3 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.