1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The animal eats its food."

"The animal eats its food."

Μετάφραση:Το ζώο τρώει το φαγητό του.

May 14, 2014

16 σχόλια


Tarantul1914

Έγραψα >φαΐ< και το εκλάβανε ως λάθος,μα είναι σωστό.Μου υποδείξανε ως σωστό το >φαί<.Διαμαρτύρομαι :))


Sadinoel2

Και σε μένα!


U4Lm3

Εγώ έγραψα φαΐ και το πήρε σαν σωστό


MarsTheSoap

Ναι, είχατε δίκιο ότι το σωστό είναι "φαΐ" και όχι "φαί", οπότε οι μεταφράσεις έχουν διορθωθεί! Ευχαριστούμε! :)


glavkos

...τρώει την τροφή του.


stefi110874

Αν πούμε the animal eats food,είναι λάθος?


ssurprize

Απλά επειδή είναι "το φαγητό του", πρέπει να βάλουμε και αυτό το "του" στην πρόταση. "its"


Edi556659

Εγώ έγραψα το φαγητό της και μου λέει λάθος, πού να ξέρω πως είναι αρσενικό


Sadinoel2

Το ζώο είναι ουδέτερο βρε!!


Nasia982033

Τροφή και φαγητό είναι το ίδιο πράγμα...!!!!


xvVL11

Γιατί δεν είναι eats his food? Επειδή λέμε για το δικό του και όχι για το φαγητό κάποιου άλλου?


KOSTAZIO

Κάντε εγγραφή στον κανάλι μου στο YouTube που λέγετε KOSTAZIO


KOSTAZIO

Ξέχασα να βαλο το του


6mQE11

Έγραψα σωστά. Διαμαρτύρομαι;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.