A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy különleges bort szeretnék felszolgálni a következő vacsoránál."

Fordítás:I want to serve a special wine at the next dinner.

0
4 éve

20 hozzászólás


Bauer01

I want to serve= szeretnék felszolgálni???? ez nem I would like to serv?????

8
Válasz3 éve

fectroll
fectroll

Úgy is helyes.

0
Válasz3 éve

Xelph

Kifejezi, hogy nem több üveggel, csak eggyel

3
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

"A" special wine - "EGY" különleges bor.

-2
Válasz3 éve

KemNan

különleges = exclusive : el kellene fogadni!

-1
Válasz3 éve

Jutas
Jutas

"at the" nélkül simán next dinner nem jó,vagy jelenteni kellene?

-2
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Ne jelentsd, mert úgy értelmetlen.

0
Válasz13 éve

Jutas
Jutas

ha van 2 perced,magyarázd meg légyszíves,mert jó lenne tudni.:)

0
Válasz3 éve

szullone123...

A bor mióta megszámolható?? szerintem itt nem kell a határozatlan névelő a wine szó elé

-2
Válasz4 éve

Pola51

Szerintem az "a" a speciálisra vonatkozik,majdnem hogy egyedi.

-2
Válasz1 éve

szullone123...

Én inkább így mondanám akkor---a special kind of wine. Az 'a' nem vonatkozhat a melléknévre, csak a főnévre.

-2
Válasz1 éve

aptg.gabi

Hurrá sikerült összeraknom! Ezen múlt, hogy nem múltam ki. ;)

-2
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Gratula. :)

0
Válasz3 éve

aptg.gabi

Köszi:D

-2
Válasz3 éve

FromLimerick

I want to serve a special bottle of wine next dinner. Így is jó szerintem

-2
Válasz3 éve

fectroll
fectroll

Szerintem is jó, csak helytelen.

  • A magyar mondatban nincs "BOTTLE - PALACK".

  • Hiányzik az "AT THE NEXT DINNER - A KÖVETKEZŐ VACSORÁRA"

0
Válasz3 éve

narancs12

szeretnék I would like Eddig nem tanultuk itt.

-2
Válasz3 éve

fectroll
fectroll

Ezért tanuljuk most.

-2
Válasz3 éve

bela0830

"I want to serve a special wine at the next dinner."és a "I would like to serve an special wine at the next dinner." mondatokban az "a" ill. "an" a lényeges különbség, ha igen miért????

-2
Válasz2 éve

szullone123...

'a' olyan szavak előtt van, amelyek mássalhangzóval kezdődnek, míg az 'an' olyanok előtt amelyek magánhangzóval. Jelentésben nincs különbség az 'a' és az 'an ' között. Kb. olyan ez, mint a magyarban az 'a' meg az 'az'.

-3
Válasz1 éve