A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Én magam sem tudom pontosan."

Fordítás:I myself do not know exactly.

4 éve

3 hozzászólás


laszlo.tor

Azt írtam: "I do not know exactly myself" -és most nem tudom, bejelentsem-e helyes megoldásnak? Ha valaki tudja, mondja már meg, hogy ez itt egy kötött szórendű kifejezés, vagy a fenti sorrend is jó? (Magyarban mindkettő jó, de ez nem számít.)

4 éve

LszlUgrai

Ez szerintem inkább azt jelentené, hogy nem ismered saját magadat pontosan, mivel a myself a mondatban a tárgy helyére kerül.

4 éve

Cadtamas

Hu, de nyakatekert mondat. Magamtol biztos nem mondanek ilyet. :-)

4 éve