1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We do not touch the bear."

"We do not touch the bear."

Çeviri:Biz ayıya dokunmayız.

May 14, 2014

6 Yorum


Murat478789

Hala konuşabilmesinin sebebi☺


sibelakova

köpekte neden "a" ayı da neden "the"


tugerr

ayı bahsi geçen bir ayı. Ayıya dokunmayız. Köpek iste herhangi bir köpek. Köpeğe dokunmayız (Bir köpeğe dokunmayız)


EminTopcu

Nerede kullanildigina bagli olarak degisir. Dog un onune de the gelebilir. Bear in onune de a gelebilir.


abdullahoncu21

"Biz ayılara dokunmayız" doğru kabul edilmesi lazım


AhmetSaidN

İngilizce de çoğul yapmak için "s" eki kullanılır ama bear yazıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.