1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O, peyniri ister."

"O, peyniri ister."

Çeviri:He wants the cheese.

May 14, 2014

32 Yorum


watsoncrick

the edatını nerede kullanmak zorundayız tam olarak,yano burada he wants cheese desek neden cümle bozuk oluyor?


incikin_
KISA CEVAP:

Burada belli bir peyniri kastettiğimiz için the kullandık.

UZUUUN CEVAP:

Hani kargayla tilkinin masalı vardı: Tilki karganın ağzındaki peynire göz koyar; karga ağzını açsın da peynir düşsün diye: "Karga kardeş sesin çok güzel, şarkı söylesene der. falan falan ...

Mesela bu örnekte cümle:
"The fox wants the cheese." / "It wants the cheese."
= "Tilki peynirİ ister." (Çünkü herhangi bir peyniri değil, karganın ağzındakini istiyor.)

Çevirmenin Notu: Bu hikayenin başkahramanı tilki the fox ve karga the crow; çünkü herhangi bir tilki veya karga değil onlar...


AsLaNSavasmaN

It wants the cheese. Ne derece dogru bir cumle olabilir ki? Kopek mi peynir isteyecek yoksa taş mi? Ne mantığı var ki?


BraKamber

Kediler mesela peynir istemezmi çok mantıklaı


Anl951737

She wants the cheese neden olmuyor ki


bilalb1990

The yerine to kullanamaz mıyız?


Elifulkut

O zaman 'O peynirlemek ister' gibi bi anlam cikar :)


Sssss425885

Niye want s geldi


Hatice646943

Geniş zamanda he she ıt öznelerine s takısı geliyor diye biliyorum


xediceasme

çünki s he she ve it de işleniyor.


gizem74837

Peyniri yalnış yazdığım için kabul etmedi


MuratEmin_06

Üzüldüm yazdım ama gözükmemiş


Hatice646943

Want to ile lullanılmazmı? He wants to cheese olması gerekmiyormu?


GldenKoruc

the eki nelere geliyor


mehmet218806

"It wants the chicken" nedir yahu resmen yanlis kelime yazilmis.adamlar o,peynir ister demis cevapta it wants the chicken mış.o tavuk ister dese tamam.


Aykutzman

Doğru cevabı kabul etmiyor :/


duo223353

Soruları lütfen dikkatli okuyun. Orada BÜTÜN doğru çevirileri işaretle yazıyor.


Burak256752

Burda he wants the cheese nie kabul edilmiyor


Ouz958694

He desek neden yanlış


yalcnnebio

She=kizlar icin o


MustafaElm599920

Şu "s" ler beni öldürüyor. Alışamadım gitti . Neden s neden


VEL501364

Secmede olmayan bişey çıktı


Zeynep253199

Merhaba ben bir ingilizce öğretmeni olarak duolingoyu kullanıyorum(Tabii farklı diller öğrenmek için.)Biliyorsunuz ki zor bir dönemden geçiyoruz öğrenciler bu uzaktan eğitimden ne anlayacak diye düşünerekten ilk öncelikle yine bir ingilizce öğretme uygulaması olan Simple'yi kullandık.Çoğu öğrencimden simple için iyi bir yanıt alamadım.Bu yüzden yine ingilizce öğreten bir uygulama olan Dyned uygulamasını kullandık öğrencilerime şifre vermiş olmama ve bunu dynede bildirmiş olmama ramen dyned bu şifreleri kabul etmediği için dynede başlayamadık bile.Daha sonra bir öğretmen arkadaşımın tavsiyesiyle duolingoyu deneyeceğimizi öğrencilerime bildirdim.Sınıfın büyük bir kitlesi bu uygulamayı çok beğendi aynı zamanda çince korece dilleride çok ama çok güzel.(şahsen ben kullndığım için söylüyorum.)İngilizce dilinden sonra öğrencilerime Rusça ve Almanca öğreteceğim.(Uzun lafın kısası duolingo çok güzel bir uygulama kesinlikle yükleyin ve ingilizcede yükselin


remnaz50

Bu mesaja bakan arkadaş takipleşelimmi lüüüütfeeeeen :)))


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.