"Hehasanewspaper."

Çeviri:Onun bir gazetesi var.

4 yıl önce

21 Yorum


Sevden

bu have ile has farkı nedir ?

4 yıl önce

Zeynep_Beyza3

has he she it'de kullanılıyor have ise I you we they'de kullanılıyor

4 yıl önce

Slarabiaba

Have i you we they ile kullanılır

1 yıl önce

Slarabiaba

Has ise he she it ile

1 yıl önce

honciv

o bir gazeteye sahip en doğrusu bence

4 yıl önce

BMaral

''var'' nerede

3 yıl önce

BeyzaDamla3

Has sahiplik

1 yıl önce

Slarabiaba

He=o his=onun
Dolayısıyla onun gazetesi var derken his has a newpaper olması lazım

1 yıl önce

faik95956

Onun gazetesi olmasin ben veririm

1 yıl önce

dragotreis

Cümleyi Türkçe'ye uyarlamak için çevirisinde he=onun ve has=var anlamında. Yoksa elbette İngilizler O bir gazeteye sahip şeklinde düşünüyor ve anlıyorlar.

1 yıl önce

damla935340

onun bir gazetesi var bu dogrusu

1 yıl önce

hy.016

Onda bir gazete var dedim kabul etmedi

1 yıl önce

ErvanurKil

İngilizce cümleyi turkce gramerine göre çevirin

1 yıl önce

mina_ktl

Has hep kafami karistiriyor :(

1 yıl önce

Orhanakmak

Has a nin cümleye kattigi anlam nedir

1 yıl önce

Ramazanime14

Has= Sahip olmak

1 ay önce

ela329957

Kafami karistirip duruyor

1 yıl önce

eyluldeniz10

Fjdjc

1 yıl önce

eyluldeniz10
1 yıl önce

evval320353

Has (sahip olma)

3 ay önce

Damla964623

Bence onun gazetesi

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.