"The man and the woman drink tea."

Traducere:Bărbatul și femeia beau ceai.

May 14, 2014

14 comentarii
Această discuție este blocată.


topoexe

Se aude clar "the men" nu "the man"


Jojo20087

The men si the man au exact aceeasi pronunție


fantomitzah

La plural ”men” se pronunță cu E clar și este mai scurt.
La singular ”man” se pronunță între E și A și este mai lung.

Ascultă la propozițiile astea diferența dintre: man și men.


Lucia324756

Nu vad nicio diferență in vorbire... cu ce se deosebeste unul fata de celălalt? Please...


ForisAdori

The man and the woman da sunt la singular si ar fi ptr fiecare in parte 'drinks. Dar este vorba de amandoi (adica persoana a II- plural ' they drink )


Mario579500

Nu trebuia să fie drinks?


ForisAdori

The man and the woman da sunt la singular si ar fi ptr fiecare in parte 'drinks. Dar este vorba de amandoi (adica persoana a II- plural ' they drink )


ForisAdori

Pai ...da sunt la singular dar este vorba de persoana a II- plural (adica they drink tea) (Si eu am scris gresit .....)


Gheorghe496236

La singular(man,woman)trebuia să fie drinks !!


Spacesynth

Nu se poate face diferența dintre man și men, respectiv woman și women! Mă face să cred că este pus intenționat să greșești, având în vedere că doar exercițiul acesta este la singular din tot capitolul, care evident, este la plural!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.