"I am not going to allow you to see him."

Fordítás:Nem fogom neked megengedni, hogy lásd őt.

May 14, 2014

5 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


JohnWeber786406

LEHETETLEN AZ ANGOLOKNAK!!!!! MIÉRT?!
Nincs információ
(Nem) (fogom) (neked) (megengedni), (hogy) (lásd) (őt).
(Not) (I am going) (to you) (to allow), (that) (you see (subjunctive tense!)) (him dir object).
I am not going to allow, that you see him. <- igazi forditás
I am not going to allow you to see him.


n3dem

Én "engedélyezni "-t írtam mind a kettőt el lehetne fogadni....


GborB3

engedni = megengedni?


English_Manus

Nem fogom engedni neked megnézni őt. Szerintem jó!!


johalasz46

Nem fogom megengedni, hogy lássad őt.- elfogadta ! (nézni = look) - 2022.01.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.