Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The mothers have children."

Çeviri:Annelerin çocukları vardır.

4 yıl önce

50 Yorum


Hava164395

Ne saçma bir cümle

1 yıl önce

41tablet

Bencede

6 ay önce

YusufBahad8

S takisi yuzunden yanlis kabul ediyor

2 yıl önce

yerenutku

Annelerin çocukları olur. Kabul etmedi. Yanlis mı?

3 yıl önce

berfindd

hayır olmaz çünkü anneler çocuklara sahip anlama vermeli

3 yıl önce

yerenutku

"Annelerin çocukları olur" bu cümleden çocukların anneye ait olduğunu düşünmüyorsun yani? Sence kime ait olan çocuklar...

3 yıl önce

AKINOSMN

Babaya ait bence :)))

3 yıl önce

erkamcakir

banada yanlis dedi

1 yıl önce

Azizz58

Have" var dikkkat

8 ay önce

fff19375

Neden the koymaliyiz hangi anneler oldugu belli degilki

1 yıl önce

ahmetps

bu ne ya tek har eksik diye yanlis sayiyor

3 yıl önce

Eseryuksel09

Harf yerine de har yazmışsın sende kronik olmuş harf eksikliği

1 yıl önce

gkn29
gkn29

Çocuklar annelerinde nasil cevrilir ? Sayın duolingocular

2 yıl önce

504312648s

Children's at mothers

2 yıl önce

SatanicCat1

Dünyanın en zekice cümlesi. :)

1 yıl önce

NecdetRebe3

Yusuf eren annelerin çocukları vardır doğru yani (Mothers have children)olur the olmasa da olur

1 yıl önce

Onur763074

Annelerin çocuğu vardır. cümlesini kabul etmedi.

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

children çoğul, çocuklar çoğul ondandır

2 ay önce

serhanatak

ŹŹZâà d

9 ay önce

nazar949144

Anneler çocuklara sahiptir yazısını kabul etmiyor

8 ay önce

ismail.koseli.52

Bu.doru.mubu.doruysa.yer.yerinden.oynar abi cok sacma bir cumleydi bu ya

7 ay önce

Nisanur458571

ÇOK AŞIRI DERECEDE KOLAYDI BU SORU

7 ay önce

vedat206100

"Var" ya da "vardır" Türkçe'de isim cümlesi kurar ve o cümlelerin yüklemleri görevinde kullanılır,ekeylemin geniş zamanını anlatır. İstersek "var, istersek de vardır "biçiminde kullanabiliriz. Burada kabul görmemesinin nedeni cümlenin"kesinlik ya da olasılık "ifade ediyor olmasından mıdır?

5 ay önce

dragotreis

Eveeet eli öpülesi o güzel kadınların. İyi ki varlar! Bence anneler en sonda ölmelidir. Çünkü onların yokluğuna dayanmak çook ama çok zor :((

5 ay önce

cileklisut2

annelerin çocukları ndn olmuyor.

1 ay önce

mehmetemin46

bu nedir abi anneler çocuğa sahip olmalı bence

2 yıl önce

GhostAlexMercer
GhostAlexMercer

Enteresaaaaan

1 yıl önce

slaceren6

Çok saçma bir cümle insanların yanlış yapmasını anlarım

1 yıl önce

AleynaNurT5

Anenin çocukları olur Olmazmı

1 yıl önce

Bra367262

Olmaz çünkü mothers yazıyor çoğul

1 yıl önce

123oyku

Anneler cocuk sahibi yazdim kabul etmedi " dir" eki koymayi unutmusum diye cok sacma geldi bana

1 yıl önce

yasin753025

anneler çocuğa sahiptir diyorum anneler evlada sahiptir diyo gelde sikme

1 yıl önce

fira688305

Ben inglizcede cok iyiyim

1 yıl önce

fira688305

Benim inglizcem cok iyi

1 yıl önce

elifsaim

children çoğul bir kelimemi?

1 yıl önce

NecdetRebe3

Yoooooio

1 yıl önce

MesutKara4

Child çocuk. Children çocuklar demek. Bazı kelimeler s takısı almadan farklı bi halde çoğul olurlar. Woman: Kadın Women: Kadınlar Man : Erkek adam Men : Erkekler adamlar vs.

1 yıl önce

NecdetRebe3

Karı da vardı için de ne karısı la olum bunlar saçma duooooooo lütfen bunları saçma yapmaaaaaaa

1 yıl önce

okumus1

Annelerin çocukları var cümlesini kabul etti ;)

3 yıl önce

berfindd

evet çünkü doğru

3 yıl önce

blueruh

Doğru yaptım yanlışın var dedi

1 yıl önce

EcemGlolu

Çocukları olan anneler diye de cevirebiliyor muyuz

4 yıl önce

Arimaos

O zaman cümle yapısı değişiyor maalesef. Aynı anlamı vermiyor.

4 yıl önce

OuzhanDEMR

children bence çoğul değil sonunda s takısı olsa çoğul olur diye biliyorum ben

3 yıl önce

BnyaminTet

Child cocuk, children cocuklar. Ozel yapi. Er, erat gibi dusunebilirsin ama eratlar olmaz

3 yıl önce

Englishman701012

Yada, woman / the women veya man / the men gibide olur.

2 yıl önce

SemihGecer

The Mother's have children şeklinde yazılması gerekmiyor mu?

3 yıl önce

berfindd

o zaman children a da ek getirmesi gerekirdi

3 yıl önce

ordufaruk

Annelerinde "s" takisi var ama çocukların da neden yok

4 yıl önce

kunter54

children zaten çoğul

4 yıl önce