"Themothershavechildren."

Çeviri:Annelerin çocukları vardır.

4 yıl önce

27 Yorum


Hava164395

Ne saçma bir cümle

1 yıl önce

EnesMert18

Aynen zaten çocukları olmasa anne olmazlar:)

6 gün önce

41tablet

Bencede

7 ay önce

yerenutku

Annelerin çocukları olur. Kabul etmedi. Yanlis mı?

3 yıl önce

berfindd

hayır olmaz çünkü anneler çocuklara sahip anlama vermeli

3 yıl önce

BerkayDoan16

Evet çok saçma oda olur

6 gün önce

BerkayDoan16

"Annelerin çocukları" desen ne var, "annelerin çocukları var" desen mi?

6 gün önce

erkamcakir

banada yanlis dedi

1 yıl önce

Azizz58

Have" var dikkkat

9 ay önce

EnesMert18

Evet yanlış. Çünkü olmak bir fiildir. Var ile olmak arasında çok fark var

6 gün önce

YusufBahad8

S takisi yuzunden yanlis kabul ediyor

2 yıl önce

fff19375

Neden the koymaliyiz hangi anneler oldugu belli degilki

2 yıl önce

Nisanur458571

ÇOK AŞIRI DERECEDE KOLAYDI BU SORU

9 ay önce

ahmetps

bu ne ya tek har eksik diye yanlis sayiyor

3 yıl önce

Eseryuksel09

Harf yerine de har yazmışsın sende kronik olmuş harf eksikliği

1 yıl önce

gkn29
gkn29

Çocuklar annelerinde nasil cevrilir ? Sayın duolingocular

2 yıl önce

504312648s

Children's at mothers

2 yıl önce

SatanicCat1

Dünyanın en zekice cümlesi. :)

1 yıl önce

NecdetRebe3

Yusuf eren annelerin çocukları vardır doğru yani (Mothers have children)olur the olmasa da olur

1 yıl önce

Onur763074

Annelerin çocuğu vardır. cümlesini kabul etmedi.

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

children çoğul, çocuklar çoğul ondandır

4 ay önce

serhanatak

ŹŹZâà d

11 ay önce

nazar949144

Anneler çocuklara sahiptir yazısını kabul etmiyor

9 ay önce

ismail.koseli.52

Bu.doru.mubu.doruysa.yer.yerinden.oynar abi cok sacma bir cumleydi bu ya

9 ay önce

vedat206100

"Var" ya da "vardır" Türkçe'de isim cümlesi kurar ve o cümlelerin yüklemleri görevinde kullanılır,ekeylemin geniş zamanını anlatır. İstersek "var, istersek de vardır "biçiminde kullanabiliriz. Burada kabul görmemesinin nedeni cümlenin"kesinlik ya da olasılık "ifade ediyor olmasından mıdır?

7 ay önce

dragotreis

Eveeet eli öpülesi o güzel kadınların. İyi ki varlar! Bence anneler en sonda ölmelidir. Çünkü onların yokluğuna dayanmak çook ama çok zor :((

6 ay önce

cileklisut2

annelerin çocukları ndn olmuyor.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.