1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The mothers have children."

"The mothers have children."

Çeviri:Annelerin çocukları vardır.

May 14, 2014

21 Yorum

Konu önem sırasına göre

Hava164395

Ne saçma bir cümle

April 7, 2017

EnesMert18

Aynen zaten çocukları olmasa anne olmazlar:)

December 1, 2018

aysebilgin4

Yanii

June 1, 2019

41tablet

Bencede

April 17, 2018

EmelnalpDa

Aynennnnn

December 18, 2018

yerenutku

Annelerin çocukları olur. Kabul etmedi. Yanlis mı?

December 26, 2014

berfindd

hayır olmaz çünkü anneler çocuklara sahip anlama vermeli

December 28, 2014

aysebilgin4

Aynen

June 1, 2019

BerkayDoan16

Evet çok saçma oda olur

December 1, 2018

BerkayDoan16

"Annelerin çocukları" desen ne var, "annelerin çocukları var" desen mi?

December 1, 2018

dragotreis

Eveeet eli öpülesi o güzel kadınların. İyi ki varlar! Bence anneler en sonda ölmelidir. Çünkü onların yokluğuna dayanmak çook ama çok zor :((

May 16, 2018

BeyzaNur44-46

Mütiş bir cümle. Saçmanında saçması

June 26, 2019

msYldz1

Bencede

July 29, 2019

BeyzaNur44-46

Çok saçma.Her annennin 1 çocuğu olur.

June 26, 2019

msYldz1

Ben yazarken tamam tuşuna bastım gibi kabul etti yanlış saydı, bu nedir yaaa !

July 29, 2019

msYldz1

Gerçekten haksızlık

July 29, 2019

YusufBahad8

S takisi yuzunden yanlis kabul ediyor

October 16, 2016

thebeyza4

Dünyanın en zekice cümlesi. :)

July 27, 2017

Girl_Evil

Çocuksuz ailelerde vardır :/

April 1, 2019

CameronMicaBoyce

Sacma sacma diyerek sacmalayin.Gayet normal bir cumle.Ayrica burada cumleleri sorgulamak yerine ogrenmeyi deneyin

September 11, 2019

MehmetDura697348

Türkçede “Anneler çocuklara sahiptir” aynı manayı taşır. Cevabın kabul görmesi gerekmektedir.

October 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.