1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The mothers have children."

"The mothers have children."

Çeviri:Annelerin çocukları vardır.

May 14, 2014

45 Yorum


Hava164395

Ne saçma bir cümle


EnesMert18

Aynen zaten çocukları olmasa anne olmazlar:)


laux456

Haklısın valla shwjhwjw


yerenutku

Annelerin çocukları olur. Kabul etmedi. Yanlis mı?


berfindd

hayır olmaz çünkü anneler çocuklara sahip anlama vermeli


BerkayDoan16

Evet çok saçma oda olur


BerkayDoan16

"Annelerin çocukları" desen ne var, "annelerin çocukları var" desen mi?


DLEK842747

Annenin çocuk ları vardır


BeyzaNur44-46

Mütiş bir cümle. Saçmanında saçması


wooyoungju4

annenin çocukları var olur vardır için mother has children olur have ve has farklı anlam taşır


Melo516257

Çocukları olmasa anne olmaz saçmalık!


merydum

Annelerin tavukları vardır yazdım PCPSLCDMMFKSMCKE


dragotreis

Eveeet eli öpülesi o güzel kadınların. İyi ki varlar! Bence anneler en sonda ölmelidir. Çünkü onların yokluğuna dayanmak çook ama çok zor :((


msYldz1

Ben yazarken tamam tuşuna bastım gibi kabul etti yanlış saydı, bu nedir yaaa !


msYldz1

Gerçekten haksızlık


celalbayar12

Ben doğru yaptım o yanlış analdı bu benim suçum değil


Lcay532

Mothers' olsaydı annelerin olurdu ama burda annenin olması gerek


Zeynep19859

Bir kadının çocukları olursa anne olur zaten. Zeka seviyesi düşük galiba.


AhmetYalin5

Ben bunu ilk defa yükledim


nht.shn

Annenin çocukları var . Kabul etmedi


iremyuceyurtt

Doğru yazdım ama kabul etmedi


EnesBabacan61

Korkunç saçma bir cümle lütfen kaldırın


Burak363527

Mothers yazıyorum Mother olarak düzeltiyor bakmadığım için 2 kez yanlış yaptım


nura357150

Annelerin cocukları da aynı anlam


sibel196384

Keşke whatsap grubu gibi kullanılmasa burası Duygular yerine cümle ile ilgili faydalı şeyler yazılsa


fff19375

Neden the koymaliyiz hangi anneler oldugu belli degilki


cileklisut2

annelerin çocukları ndn olmuyor.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Mothers' children demiyor cunku.


Shikamaru395270

    Vay be annelerin çocukları varmış, aydınlanma geçirdim


Doa460413

    Hep aynı sorular


rem602041

    Aaaa çok ilginç


Girl_Evil

    Çocuksuz ailelerde vardır :/


BeyzaNur44-46

    Çok saçma.Her annennin 1 çocuğu olur.


VedatKyak

    Annemin çocukları var. yazdım kabul etmedi


MehmetDura697348

    Türkçede “Anneler çocuklara sahiptir” aynı manayı taşır. Cevabın kabul görmesi gerekmektedir.


Cenktu

    Cümlenin sonuna " DIR" gelmesi için ARE / İS gelmesi gerekmez miydi.Bu cümlenin doğrusu "Annelerin çocukları var" değil mi ?


mustafa462023

    Annelerin cocuklari var. dedim yanlis dedi. vardir ile ne fark vardir:)


ALEFE58

    Bence mantıklı


Yetkin806788

    Annenin çocuklari var dedim kabul etmedi


AZERBAIJAN555

    BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


Fenerlii4

    "Anneler üç çocuğa sahipler" kabul edilse ölürmüsünüz dostlar ya

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.