Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The mothers have children."

Çeviri:Annelerin çocukları vardır.

0
4 yıl önce

21 Yorum


YusufBahad8

S takisi yuzunden yanlis kabul ediyor

2
Cevap ver1 yıl önce

Hava164395

Ne saçma bir cümle

2
Cevap ver1 yıl önce

41tablet

Bencede

0
Cevap ver3 ay önce

yerenutku

Annelerin çocukları olur. Kabul etmedi. Yanlis mı?

1
Cevap ver3 yıl önce

berfindd

hayır olmaz çünkü anneler çocuklara sahip anlama vermeli

2
Cevap ver3 yıl önce

Aziz606583

Have" var dikkkat

0
Cevap ver6 ay önce

fff19375

Neden the koymaliyiz hangi anneler oldugu belli degilki

1
Cevap ver1 yıl önce

NecdetRebe3

Yusuf eren annelerin çocukları vardır doğru yani (Mothers have children)olur the olmasa da olur

1
Cevap ver1 yıl önce

ahmetps

bu ne ya tek har eksik diye yanlis sayiyor

0
Cevap ver3 yıl önce

Eseryuksel09

Harf yerine de har yazmışsın sende kronik olmuş harf eksikliği

3
Cevap ver11 ay önce

gkn29
gkn29

Çocuklar annelerinde nasil cevrilir ? Sayın duolingocular

0
Cevap ver2 yıl önce

504312648s

Children's at mothers

4
Cevap ver2 yıl önce

SatanicCat1

Dünyanın en zekice cümlesi. :)

0
Cevap ver1 yıl önce

Onur763074

Annelerin çocuğu vardır. cümlesini kabul etmedi.

0
Cevap ver11 ay önce

sonterekeme

children çoğul, çocuklar çoğul ondandır

0
Cevap ver1 hafta önce

serhanatak

ŹŹZâà d

0
Cevap ver7 ay önce

nazar949144

Anneler çocuklara sahiptir yazısını kabul etmiyor

0
Cevap ver6 ay önce

ismail.koseli.52

Bu.doru.mubu.doruysa.yer.yerinden.oynar abi cok sacma bir cumleydi bu ya

0
Cevap ver5 ay önce

Nisanur458571

ÇOK AŞIRI DERECEDE KOLAYDI BU SORU

0
Cevap ver5 ay önce

vedat206100

"Var" ya da "vardır" Türkçe'de isim cümlesi kurar ve o cümlelerin yüklemleri görevinde kullanılır,ekeylemin geniş zamanını anlatır. İstersek "var, istersek de vardır "biçiminde kullanabiliriz. Burada kabul görmemesinin nedeni cümlenin"kesinlik ya da olasılık "ifade ediyor olmasından mıdır?

0
Cevap ver3 ay önce

dragotreis

Eveeet eli öpülesi o güzel kadınların. İyi ki varlar! Bence anneler en sonda ölmelidir. Çünkü onların yokluğuna dayanmak çook ama çok zor :((

0
Cevap ver2 ay önce