1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Birkaç tane daha!"

"Birkaç tane daha!"

Çeviri:A couple more!

May 14, 2014

12 Yorum


e.fiski

couple çift değil mi?

May 14, 2014

Selcen_Ozturk

evet ama, a couple of: more than two, but not many, of; a small number of; a few (dediğim gibi tek dilli sözlükleri kullanmak lazım, yukarıdaki çeviri dictionary.com'dan)

May 14, 2014

bolniseli14

Evet sanirim

September 10, 2019

ShadowBreakk

Some more! cevabı eklenmeli.

May 23, 2016

pezamelawoka

Ama o biraz birkac degil

May 26, 2019

merttezcan2

A couple more denilince beni anladığım bir çift daha.

October 31, 2018

Lale188

A few more da kabul edildi.

August 15, 2018

Akb_alikadir

more a few?

June 29, 2018

okidoki123

Bu bir kalıp galiba

September 6, 2018

neslihan109012

One more olmaz mı

September 22, 2018

AliBayramB

A few more bu cevap kabul gördü çok sevindim

December 25, 2018

wabgus

a few much more

September 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.