1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Birkaç tane daha!"

"Birkaç tane daha!"

Çeviri:A couple more!

May 14, 2014

23 Yorum


e.fiski

couple çift değil mi?


Selcen_Ozturk

evet ama, a couple of: more than two, but not many, of; a small number of; a few (dediğim gibi tek dilli sözlükleri kullanmak lazım, yukarıdaki çeviri dictionary.com'dan)


e.fiski

anladım, tenk yu :)


furkan.2569

Adam anladığını belirtip teşekkür etmiş neden eksilediniz ki şimdi


Erkankarahan

Gerçekten de bazen gereksiz yere linçleyebiliyorlar


Lale188

A few more da kabul edildi.


ShadowBreakk

Some more! cevabı eklenmeli.


pezamelawoka

Ama o biraz birkac degil


merttezcan2

A couple more denilince beni anladığım bir çift daha.


AliTaskoparan

"A few items more" doğru mudur?


revesordr

'items' ı silerseniz doğru olur. Çünkü items eşyalar anlamındadır ve cümlede öyle bir kelime geçmemektedir. Ancak malesef site 'a few more' cevabını da kabul etmiyor.


okidoki123

Bu bir kalıp galiba


AliBayramB

A few more bu cevap kabul gördü çok sevindim


Tue_

"Bir çift(sevgili/partner vs) daha" !


Cemil786655

Couple bir öceki sorularda "çift" olarak geçiyordu


MehmetAliD314208

Tane ye dokununca fifty five yazıyor


shuoki

"bir kaç çift daha" eklenmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.