"Birkaç tane daha!"

Çeviri:A couple more!

4 yıl önce

11 Yorum


ShadowBreakk

Some more! cevabı eklenmeli.

2 yıl önce

e.fiski

couple çift değil mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ama, a couple of: more than two, but not many, of; a small number of; a few (dediğim gibi tek dilli sözlükleri kullanmak lazım, yukarıdaki çeviri dictionary.com'dan)

4 yıl önce

e.fiski

anladım, tenk yu :)

4 yıl önce

Akb_alikadir

more a few?

5 ay önce

Lale205872

A few more da kabul edildi.

3 ay önce

okidoki123

Bu bir kalıp galiba

3 ay önce

neslihan109012

One more olmaz mı

2 ay önce

merttezcan2

A couple more denilince beni anladığım bir çift daha.

1 ay önce

shuoki

"bir kaç çift daha" eklenmeli

3 yıl önce

AliTaskoparan

"A few items more" doğru mudur?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.