"He has sent a box."

Fordítás:Küldött egy dobozt.

May 14, 2014

5 hozzászólás


VikiFrey

Dobozt küldött miért nem jó válaszként?

May 14, 2014

hb433

talan mert kimaradt a hatarozatlan nevelo.

September 26, 2014

StanczRoza

ha dobozt kuldott ,az szerintem csak egy lehet,meg ha nem tettuk is ki a nevelot !?

September 8, 2015

GyrgyFnyes1

Szerintem tökéletes! Ezeket mind jelenteni kell, különben soha nem kerül be az adatbázisba.

December 2, 2014

kakamatyas

én a "küldött dobozt" írtam, ami megint csak nem elfogadható szerinte, pedig

November 23, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.