"He has sent a box."

Fordítás:Küldött egy dobozt.

4 éve

5 hozzászólás


VikiFrey

Dobozt küldött miért nem jó válaszként?

4 éve

hb433
hb433

talan mert kimaradt a hatarozatlan nevelo.

4 éve

StanczRoza

ha dobozt kuldott ,az szerintem csak egy lehet,meg ha nem tettuk is ki a nevelot !?

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Szerintem tökéletes! Ezeket mind jelenteni kell, különben soha nem kerül be az adatbázisba.

3 éve

kakamatyas

én a "küldött dobozt" írtam, ami megint csak nem elfogadható szerinte, pedig

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.