Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben annemle yedi gün önce konuştum."

Çeviri:I spoke with my mother seven days ago.

4 yıl önce

7 Yorum


NurayCELIK

i have spoken with my mother seven days ago cümlesi neden kabul edilemiyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"ago" kullanımı net bir geçmiş zaman belirtir ve bu gibi durumlarda present perfect kullanılmaz.

4 yıl önce

NurayCELIK

teşekkürler

4 yıl önce

Oguzhankahraman

Talk to kalıbı speak with'e göre daha yaygın kullanıma sahip değil midir acaba?

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Tek fark "talk"un "speak"den daha az resmi olmasıdır.

2 yıl önce

esyavuz

I tolked to my mother seven days ago neden olmuyor

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"tolked" diye bir fiil yok öncelikle, "talked" demek istediniz sanırım. "Talk to" resmi olmayan bir kullanımdır, "speak to/with" ise daha resmidir.

2 yıl önce