"Milyen színűek a lepedőid?"

Fordítás:What color are your bedsheets?

4 éve

17 hozzászólás


jokutine

A segítő "szószedetben" van egy elírás: bedshhets

4 éve

kokusz_fagyi

Még mindig ott van. :D (nov.30., 2014)

4 éve

v.florca

és még mindig! 12.07.2014

4 éve

kokusz_fagyi

Még mindig. 2014.12.29.

3 éve

BDzs

és még mindíg! 2015,02,18

3 éve

PechAndrs

még mindig. 2017.02.03. :)

1 éve

ZsofiBonta
ZsofiBonta
  1. május 15. Továbbra is....
2 éve

Lona08

a szín egyes számban, a lepedők meg többes számban?

4 éve

fectroll
fectroll

Igen, én is ezen szívtam. Color egyes szám, a lepedők (bedsheets), meg többes szám. Azt írtam, 'colors' ami ugye hibás....

4 éve

Fifike05.10

Es meg mindig... 15. Dec. 2014.

4 éve

tien761

What color are your sheets? Miért nem jó?

3 éve

imre.attil

2015 február 5 és még mindig xD

3 éve

Terebesi

2015 február 20: MÉG MINDIG :ddd

3 éve

MsMCallas
MsMCallas

Még mindig: 2015. 03. 02. ! :)

3 éve

MsMCallas
MsMCallas

Még mindig: 2016. 01. 12.!!!!! Most már azért illene kijavítani...

2 éve

ozsimate

2015.08.30.

3 éve

BlintSoos

2017.10.23 már nincs ott

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.