"Güle güle nasıl denir?"

Çeviri:Как сказать «До свидания»?

December 8, 2018

6 Yorum
Tartışma kilitli.


ErenBlbl3

Gule gule пока mi до свиданя mı


okanow

Пока da olur.до свидания da. Hoscakal anlamlarinda kullanilior


sahnaz228

Aynen. Lakin hata veriyor. Bunu aynı anlamda birleştirseydiler iyi olurdu bence


ngiliscoyr

Aslında değil пока kendinden güçüklere güle güle demek до свиданиа ise büyüklere oyun ikisinide aynı götürüyor


irem787088

Пока güle güle demek degilmiydi


MuratOnat7

Поко güle güle değilmi yaaa

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.