1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Eu sunt un băiat."

"Eu sunt un băiat."

Traducere:I am a boy.

May 14, 2014

23 de comentarii


Nikky54

Merge si I'm a boy?


DiegoJaviUnlam

It's correct! :)


FlorinPM

Da,deoarece" I m "este prescurtarea de la I am


ianmic1

A-ul din propozitia I am a boy se citeste intoteauna ă in ori ce propozitie in care e numa A ?


Denisa438098

Imi place aplicatia e foarte educativa


luciaMolod1

Eu am făcut traducerea bine


Sarah561608

Eu am doar 9 anii


Ilary861946

Si eu si le stiu pe toate , am crezut ca sunt mai grele


An9_2

scria mai inainte cum se scrie eu sunt un baiat si trebuia sa bifezi si scria cel corect ceva de genu " am i a boy" si daca am scris asa nu ii corect de ce?


fantomitzah
  • La afirmativ este subiect + verb: ”I am a boy.” = ”Eu sunt un băiat.”
  • La interogativ este verb + subiect: ”Am I a boy?” = ”Eu sunt un băiat?”

Heather421093

"I am boy" is incorrect in English, regardless of what this exercise says.


RemusNG

La aceasta intrebare am trei vareiante : 1 I am a boy 2 I am a woman 3 I am boy

Varianta 1 este corecta dar de ce este corecta si a 3 varianta: eu sunt baiat ?cand traducerea este eu sunt un baiat ?


BercaruCos

Eu lucrez de 30 ani

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.