"Eu sunt un băiat."

Traducere:I am a boy.

acum 4 ani

23 de comentarii


Nikky54

Merge si I'm a boy?

acum 4 ani

DiegoJaviUnlam
DiegoJaviUnlam

It's correct! :)

acum 3 ani

AndreeaPan788628

Da

cu 9 luni în urmă

FlorinPM

Da,deoarece" I m "este prescurtarea de la I am

acum 3 ani

ianmic1

A-ul din propozitia I am a boy se citeste intoteauna ă in ori ce propozitie in care e numa A ?

acum 2 ani

AndreeaPan788628

Da

cu 9 luni în urmă

Denisa438098

Ce fain e

acum 2 ani

Denisa438098

Imi place aplicatia e foarte educativa

acum 2 ani

AndreeaPan788628

Si mie

cu 9 luni în urmă

HefoHefo

eu sunt un baiat

acum 2 ani

luciaMolod1

Eu am făcut traducerea bine

acum 1 an

Sarah561608

Eu am doar 9 anii

cu 6 luni în urmă

RemusNG
RemusNG

La aceasta intrebare am trei vareiante : 1 I am a boy 2 I am a woman 3 I am boy

Varianta 1 este corecta dar de ce este corecta si a 3 varianta: eu sunt baiat ?cand traducerea este eu sunt un baiat ?

acum 1 an

Heather421093
<h1>3 does not sound right in English</h1>
acum 1 an

An9_2

scria mai inainte cum se scrie eu sunt un baiat si trebuia sa bifezi si scria cel corect ceva de genu " am i a boy" si daca am scris asa nu ii corect de ce?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • La afirmativ este subiect + verb: ”I am a boy.” = ”Eu sunt un băiat.”
  • La interogativ este verb + subiect: ”Am I a boy?” = ”Eu sunt un băiat?”
acum 3 ani

LarisaSemeniuc

i am boy

acum 3 ani

Heather421093

"I am boy" is incorrect in English, regardless of what this exercise says.

acum 1 an

sebastian628948

wtf

acum 2 ani

BercaruCos

Eu lucrez de 30 ani

cu 9 luni în urmă

luciaMolod1

Eu vreau explicație cei cu propoziția această ?

acum 1 an

Iulian611356

There is an a missing

acum 1 an

LesanuVitalie

nu stiu cum, dar la mine cind am scris I'm a boy a fost ca greseala

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.