1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "See you in March!"

"See you in March!"

Tłumaczenie:Do zobaczenia w marcu!

May 14, 2014

5 komentarzy


[użytkownik usunięty]

    Czemu nie zaliczyło "zobaczymy sie w marcu" ?


Sqrapsz

    Ponieważ wtedy bardziej pasowałoby"we will see you in march". Tak myśle ;-)


Usayo

    ,,We will see you in march'' znaczy że zobaczymy CIĘ w marcu, a nie SIĘ


    [użytkownik usunięty]

      Jak wygląda tutaj sprawa z czasem? To będzie present simple? Wykrzyknik coś tutaj zmienia?


gabrrysia

      Wszystkie zdania są w present simple jakie znajdują się na tym etapie, ale nie wiem nie znam się ^^

      Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.