Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"See you in March!"

Tłumaczenie:Do zobaczenia w marcu!

4 lata temu

9 komentarzy


dejff

Czemu nie zaliczyło "zobaczymy sie w marcu" ?

3 lata temu

Sqrapsz

Ponieważ wtedy bardziej pasowałoby"we will see you in march". Tak myśle ;-)

3 lata temu

Usayo
Usayo

,,We will see you in march'' znaczy że zobaczymy CIĘ w marcu, a nie SIĘ

2 lata temu

PeterJackd

Jak wygląda tutaj sprawa z czasem? To będzie present simple? Wykrzyknik coś tutaj zmienia?

4 lata temu

gabrrysia

Wszystkie zdania są w present simple jakie znajdują się na tym etapie, ale nie wiem nie znam się ^^

3 lata temu

adam_gmitek

nie zmienia ale za to zmienia: ' dale literówkę albo źle

3 lata temu

marokos2010

Czemu nie pasuje zobaczę cię w marcu?

3 lata temu

Usayo
Usayo

Bo ,,zobaczę cię w marcu'' byłoby ,,I will see you in march'' a ma być że zobaczymy się.

2 lata temu

kubac100

Noooooooooooooo

3 lata temu

Powiązane dyskusje