Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"See you in March!"

Tłumaczenie:Do zobaczenia w marcu!

1
4 lata temu

5 komentarzy


dejff

Czemu nie zaliczyło "zobaczymy sie w marcu" ?

5
Odpowiedz3 lata temu

Sqrapsz

Ponieważ wtedy bardziej pasowałoby"we will see you in march". Tak myśle ;-)

0
Odpowiedz3 lata temu

Usayo
Usayo

,,We will see you in march'' znaczy że zobaczymy CIĘ w marcu, a nie SIĘ

0
Odpowiedz2 lata temu

PeterJackd

Jak wygląda tutaj sprawa z czasem? To będzie present simple? Wykrzyknik coś tutaj zmienia?

1
Odpowiedz4 lata temu

gabrrysia

Wszystkie zdania są w present simple jakie znajdują się na tym etapie, ale nie wiem nie znam się ^^

2
Odpowiedz3 lata temu

Powiązane dyskusje