"Hiç kimse benimle konuşmuyor."

Çeviri:Nobody is speaking with me.

May 14, 2014

15 Yorum


mervanyalcindag

"nobody does not talk with me" dedim yanlış oldu. Aslında asıl sormak istediğim "Nobody" yi kullandığımız zaman "does not" kullanmak gerekir mi yoksa "Nobody" zaten olumsuzluk anlamı kattığı için gerek yok mu?

September 23, 2014

TheProStudent

Nobody cümlenin olumsuzluğunu sağlar, ikinci bir olumsuzluğa gerek yok.


kablll

Nobody speak with me neden doğru değil?


hmzybk

Anybody niden olmuyoo


Kubilay226143

"Is" ve "speak" birlikte kullanılabiliyor mu


Kubilay226143

Tamam durum cümlesi olduğu için olmus sanirim "speak" fiil olarak kullanılmıyor sanirim burda o yuzden " is" var taniliyor muyum


R.Corleone

burada to neden kullanılıyor bilen var mı?


anaksimandros

To burada "ile" anlamı verdiği için


R.Corleone

with de kullanılabilir mi ?


ironriver

zaman olarak doğru bölümde sorulmalı bu soru


srkndrmz

'with'in nesi var ya? Neden yanlış ki?


Quatsssccch

Speak'in anlami farklidir burda kullanilmasi gereken "Talk"' tur


niyan18

nobody speaking to me nye yanliş?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.