Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Un bărbat și un măr"

Traducere:A man and an apple

acum 4 ani

20 de comentarii


nika.vera.

Help

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Dacă nelămurirea este referitoare la articole (”a”/”an”), găsiți mai multe explicații aici.
Dacă nu, formulați o altă întrebare.

acum 4 ani

lacramioaraelena

Nu imi arata nici o explicație. ....tot in întuneric am ramas.....

acum 3 ani

Larisa496756

Mulțam Ok

cu 5 luni în urmă

VergiliaMi

Mda am problema cu cuvintele de legatura

cu 4 luni în urmă

Oana334

a man and apple

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu poți să pui un singur articol pentru toate substantivele (chiar dacă s-ar fi potrivit cu amândouă, dar nu e cazul aici), ci câte un articol pentru fiecare substantiv, exact ca în română.

acum 4 ani

nicu143863

E adevarat

acum 2 ani

Larisa496756

Un băiat şi măr!!

cu 5 luni în urmă

gagica.geo

E foarte corect.

acum 3 ani

AnnaDuhomnicu

De ce nu este bine The man and the boy si e corect one man a one boy

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”the” este articol hotărât, dar aici aveai articol nehotărât (și este acceptat și numeralul ”one”)

acum 4 ani

Bianca296477

De oarece the se foloseste la plura mai des

acum 3 ani

Lucianfcuc

eu am scris one man and one apple si a fost corect

acum 2 ani

mario34061

A man and an apple

acum 1 an

GicuMoise

Si eu am ramas blocat aici

acum 1 an

MoroganMar

E corect

acum 1 an

Nicoleta254085

Blocaj

cu 6 luni în urmă

Nicoleta254085

Se patr trece mai departe?

cu 6 luni în urmă

grigorechitul

Am scris corect si imi arată ca nu

cu 3 luni în urmă