1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Un bărbat și un măr"

"Un bărbat și un măr"

Traducere:A man and an apple

May 14, 2014

11 comentarii


fantomitzah

Dacă nelămurirea este referitoare la articole (”a”/”an”), găsiți mai multe explicații aici.
Dacă nu, formulați o altă întrebare.


VergiliaMi

Mda am problema cu cuvintele de legatura


MariaNicol904403

Eu gresesc cand trb sa zic (an) eu zic (a)


Oana334

a man and apple


fantomitzah

Nu poți să pui un singur articol pentru toate substantivele (chiar dacă s-ar fi potrivit cu amândouă, dar nu e cazul aici), ci câte un articol pentru fiecare substantiv, exact ca în română.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.