"Un bărbat și un măr"

Traducere:A man and an apple

May 14, 2014

20 de comentarii


nika.vera.

Help

May 14, 2014

fantomitzah
Mod

Dacă nelămurirea este referitoare la articole (”a”/”an”), găsiți mai multe explicații aici.
Dacă nu, formulați o altă întrebare.

May 14, 2014

lacramioaraelena

Nu imi arata nici o explicație. ....tot in întuneric am ramas.....

November 25, 2014

Larisa496756

Mulțam Ok

April 3, 2018

VergiliaMi

Mda am problema cu cuvintele de legatura

May 9, 2018

Oana334

a man and apple

August 22, 2014

fantomitzah
Mod

Nu poți să pui un singur articol pentru toate substantivele (chiar dacă s-ar fi potrivit cu amândouă, dar nu e cazul aici), ci câte un articol pentru fiecare substantiv, exact ca în română.

August 22, 2014

nicu143863

E adevarat

May 28, 2016

Larisa496756

Un băiat şi măr!!

April 3, 2018

gagica.geo

E foarte corect.

November 27, 2014

AnnaDuhomnicu

De ce nu este bine The man and the boy si e corect one man a one boy

September 15, 2014

fantomitzah
Mod

”the” este articol hotărât, dar aici aveai articol nehotărât (și este acceptat și numeralul ”one”)

September 15, 2014

Bianca296477

De oarece the se foloseste la plura mai des

October 20, 2014

Lucianfcuc

eu am scris one man and one apple si a fost corect

December 5, 2015

mario34061

A man and an apple

September 21, 2016

GicuMoise

Si eu am ramas blocat aici

January 25, 2017

MoroganMar

E corect

March 26, 2017

Nicoleta254085

Blocaj

March 15, 2018

Nicoleta254085

Se patr trece mai departe?

March 15, 2018

grigorechitul

Am scris corect si imi arată ca nu

May 31, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.