"Water is important for humans."

الترجمة:الماء مهمٌّ للبشر.

منذ 4 سنوات

18 تعليقًا


elhasan
elhasan

الماء مهم للبشرية .. إجابة خاطئة

منذ 3 سنوات

microlegend7

عشان البشرية = humanity انما دى Humans = البشر

منذ 3 سنوات

Younestovich

انت هتزيط؟ بشر وبشرية ايه.. انا كتب الماء مهم جدا للبشر وبردو خطأ.. بلاش فتي.. هي الترجمة عقيمة

منذ سنة واحدة

AmiraMahmo110891

لعلمك انا كتبت للبشر وطلعت صح ي ريت حوارك يكون احسن مع غيرك

منذ سنة واحدة

SafaaSaeed

المياه ضرورية لليشر !!! why is that answer wrong ??

منذ 4 سنوات

elhasan
elhasan

necessary = ضروري

منذ 3 سنوات

Younestovich

Necessary =ضروري Very important =مهم جدا

منذ سنة واحدة

tahafahed

الماء/المياه مهمة للبشر

منذ 3 سنوات

masta16

الماء مهم للبشر نعم

منذ سنتين

MariamAdel13

ايه الغلط ؟

منذ سنتين

9if_bared

لماذا لم تُسبق كلمة Water بـ the ؟ ألا تكون الترجمة بالوضع الحالي "ماء مهم للبشر"؟

منذ سنتين

yajimi
yajimi

لم لم نضع the أمام كلمة ماء

منذ سنتين

SufianMustafa0

الماء مهمة للبشر ؟؟؟ وين الخطأ

منذ سنتين

Eagleeee

الماء مهم للأنسان ليه خطا ؟

منذ سنتين

MeRo_almotmhsh0

ي ناس عندي فكره من الاحسن ان نفعل قروبات في واتس اب

علشان نستفيد من بعض ف الئ حاب نتساعد في الانجليزي يدخل لي في واتس 00252634545063 اخوكم :ميرو من الصومال

وشكرا ان شاء الله نساعد بعض ع تعلم الانجليزي

منذ سنة واحدة

kNV75

الماء هامة للبشر . الماء مذكر ام مؤنث؟

منذ سنة واحدة

jawdat0

الماء مهم لأجل البشر ليش قالولي الترجمة خطأ

منذ سنة واحدة

laghdaf2018

الماء مهم للبشرية.. خطأ!!!

منذ 4 أسابيع
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.