1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The minutes of the hour"

"The minutes of the hour"

Çeviri:Saatin dakikaları

May 14, 2014

24 Yorum


forzadewil

Saatin dakikaları nedir ya boyle cumlemi olur


ErkutYurtl

Aga sen bu kaliba baska seyler yerlestirip konusacaksin iste. Isim tamlamasi gibi dusun. Duolingoyu bitirince uppermediate olmuyosun kaliba calis, ustune koy. Mantik bu


HdhdhNdhsh

Saatin dakikaları tam 60 tanedir o mantıkta


atican2

Aga sen bu siteye fazlasın!!!!


AloneeThemonk

cumleye gel "saatin dakikaları" hayır doğru çeviriyorum saçma diye yanlış çevirdiğimi düşünüyorum. Ama alıştım cümleler saçma olabilir cümle anlamların değil yapılarına odaklanmamız lazım. Ama genede anlamsız olunca öğrenirken zor oluyor.


Delplay.1453

Bilerek saçma cümleler ayarlıyor ki kendimize güvenimiz artsın, doğru çevirdiğimizi bilelim.


TunaAcm

Yazılışı baska okunuşu baska birde bu un anlamı var of of:)


VeganLiveHealthy

the lord of the rings > yüzüklerin efendisinden hatirlayabilirisniz arkadaslar


atican2

Yüzüklerin efendisi


iinnefablee

Bu siteyi seviyorumda, bazen gercekten sacmaliyo cevaplar, anlamlar..


Hasan39912

Dakikalar saatin içindedir' daha mantıklı geldi öyle yazdım. Saatin dakikaları çıkınca daldım yorumlara


Yasemin862087

Saatteki dakikalar yazdim bence ayni anlam


EnesHakan

2 harfi yerini karistirdigim icin yanlis dedi cevabim saatin dakikalrai


MertAyaz3

Aramızda da ingilizce konuşup geliştirebiliriz


mervegner16

Fine thanks and you dksmcndnmcmc


Cengiz346631

Kardo dur ortalık karışık


DilsadeGungor

doğrusunu yazdığım halde kabul edilmedi


SenaUcar3542

Ya yalnış yaptım :(

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.