1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This subject is of great imp…

"This subject is of great importance."

Fordítás:Nagy jelentőségű ez a téma.

May 14, 2014

7 hozzászólás


Csita85

elég zavaros ez a mondat egyszerűbb lenne így This subject is very important. ugyanazt jelenti és érthetőbb


laszloszabo

Miért van a mondatban az of?


GerleiIstv

"is of great importance" = nagyon fontos (2020. 05. 18.)


DrBuboBubo

Ennek alapján egyszerűbb nem keresni rá magyarázatot. Ezt így mondják.


FaDoR4Xl

Miért nem jó a tantárgy?A subject jelent tantárgyat is.Ez a tantárgy nagyon fontos.


markbodor

Az utolsó témakörnél feltételezi a gép hogy felsőfokon beszélünk. Az pedig csak cifrázza a kozepet. Ezért nem az egyszerűbb megoldást kéri.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.