A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"This subject is of great importance."

Fordítás:Ez a téma nagyon fontos.

4 éve

4 hozzászólás


Csita85

elég zavaros ez a mondat egyszerűbb lenne így This subject is very important. ugyanazt jelenti és érthetőbb

4 éve

laszloszabo

Miért van a mondatban az of?

4 éve

DrBuboBubo

Ennek alapján egyszerűbb nem keresni rá magyarázatot. Ezt így mondják.

4 éve

markbodor
markbodor

Az utolsó témakörnél feltételezi a gép hogy felsőfokon beszélünk. Az pedig csak cifrázza a kozepet. Ezért nem az egyszerűbb megoldást kéri.

3 éve