1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar ana sahnede gösteri ya…

"Onlar ana sahnede gösteri yaptılar."

Çeviri:They performed on the main stage.

May 14, 2014

7 Yorum


Alpkarsiya

"They performed at the main stage" olmaz mı?


VahapBoyra

Bende "at" kullandım. İn on at kullanımları sıkıntılı


Arslan66

show neden kullanılmıyor?


Cihansumul

"They have performed on the main stage" neden yanlış?


Frank660488

"They have performed on the main stage" neden yanlış?


davinaclairee77

Illa stage mi olucak scene'de sahne demek degil mi ya?Izledigim tum yabanci dizilerde stage'ten ziyade scene'yi goruyordum.Burdada kabul etmiyo neden?


hiimsefa

scene: film, dizi sahnesi stage: tiyatro vs. sahnesi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.