"В тарелке вода."

Çeviri:Tabakta su var.

December 15, 2018

17 Yorum
Tartışma kilitli.


Aysel223227

Есть olması gerekmezmiydi?


ElmarSalma

Dogrudur bunun tercumesi tabakada su. В тарелка есть вода boyle olmasi lazimdi Cok yalnislar veriyor


Melekcobanoglu

Tabakta niye su var .d


SafakDemirkilic

Tabaktaki su olamaz mı


EvinYldrm3

"tabaktaki su" =в тарелке_вода (тire koyarak belirtmemiz gerekir. ya da "B тарелке_эта вода" denebilir.


ohncrbc

Sırf yorum yapilsin diye yanliş cevaplar sunuluyor


jy4m8

Ağzına gələni tərcümə eliyir bizdə güya öyrənirik


Jale_Nurizade005

Tabakta su mu? Што??


levotr

"На тарелке" yanlış mı ?


zehra559044

Evet. Sizin yazdığınızın anlamı "tabakın üstünde" demek


UmutERGUN

Doğru üstünde demek в anlamı içinde


Kim.Ai-sha

Tabakta su mu olurmuş öcmvvmvmv


ElvinEliye9

Yalnış cevab Anlamı Tabakda su olması gerek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.