"Это Америка или Канада?"

Çeviri:Bu Amerika mı, Kanada mı?

December 15, 2018

23 Yorum
Tartışma kilitli.


nadiaikra

Bu kanada mi amerika mi yazmistim...


SebineHuse

İli aslında ve ya demek


K3m15

Bende bu amerika mı kanadamı yaptım olmadı


Theyneb

Evet bende öyle yazdım fakat "Amerika mı?" değil, "Amerikamı?" Yazdm yinede kabul etmeliydi


ekrem751544

dogru yazilan kelime nasil hata verir


Lovearmy12345

Ters yazılmış doğru değil yani


Ayshat007

Ben Amerika mi Kanada demişim,bence bir söz atladım diye yanliş saymamalı.


HasretDemi724368

Bende sondaki mi yi unuttumm


Lovearmy12345

Saymalı anlam değişir


Min2502731

Ben doğru yazdım yanlış dedi


CanerKilic

Bazen yanlışlıkla Türkçesini isterken Rusçasını yazıyorum


hatyja461220

Bu amerika mi yoksa kanadami Dedim. Или cumle yoksa demek degil mi


Aytan472901

Bu Amerika ve Kanada mı? olmalıydı bence :/


Kenan_Rza

Burası Amerikamı, Kanadamı? olmalıydı.


GurcanErgz

Üsten ayraç kullanım


GurcanErgz

Amerka'mı Kanada"mı?


EcrinNurUy

Yanlış yapmış uygulama

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.