"Этот парень — Том."

Çeviri:Bu arkadaş Tom.

December 15, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


kfan_girl

bir sn, bir sn! ben şundan eminim ki, парень - arkadaş/sevgili/eş anlamına geliyor, друг - erkek arkadaş anlamına geliyor, подруга - kız arkadaş anlamına geliyor, друзья - arkadaşlar anlamına geliyor.


anara94

Arkadas друг deyilmi?


Oguljennet5

Neden bazen cok üzülüyorum durduk yere can kaybediyor um arkadaş nerden çıktı.


MaliArslan2

Парень sevgili, erkek arkadaş anlamında kullanılır. Cevap yanlış


zgrOzanErd

Sahiplenici olmadığı sürece ingilizcedeki guy, dude veya bizdeki adam gibi birşey oluyormuş. Rusça film çevirilerinde de geçiyor.


hWcW3

Cevap yanlış. Boşu-boşuna 2 canımı kayb ettim!


zgrOzanErd

Biraz oppa gibi erkek arkadaş

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.