1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Söyleyin, sizin çocuğunuz va…

"Söyleyin, sizin çocuğunuz var mı?"

Çeviri:Скажите, у вас есть дети?

December 15, 2018

7 Yorum


Cfr12081

Дети cocuklar diyilmiydi?


Nezrinehmedli

Дети yerine ребёнок kullanılmalı çünkü дети çocuklar demek ребёнок'sa çocuk


-Cihan

Padejlere dikkat edin.


etirMehtap

Bazen skaji bazen skajite neden


egeman68

Скажи söyle(ты) скажите söyleyin(вы)


YildirimOk

Bir önceki alıştırmada" skaji= söyleyin" olduğu için yanlış yaptım. Şimdi de kabul etmiyor. Söyleyiniz=skajiti olması gerekir bence.

Learn Russian in just 5 minutes a day. For free.