"Söyleyin, sizin çocuğunuz var mı?"

Çeviri:Скажите, у вас есть дети?

December 15, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


Cfr12081

Дети cocuklar diyilmiydi?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Soru hatalı


Nazrinahmedli

    Дети yerine ребёнок kullanılmalı çünkü дети çocuklar demek ребёнок'sa çocuk


etirMehtap

    Bazen skaji bazen skajite neden


YildirimOk

    Bir önceki alıştırmada" skaji= söyleyin" olduğu için yanlış yaptım. Şimdi de kabul etmiyor. Söyleyiniz=skajiti olması gerekir bence.


-Cihan

    Padejlere dikkat edin.


telegram-dtahb

    Дети olacak arkadaşlar

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.