1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Jenny metroda mı, takside mi…

"Jenny metroda mı, takside mi?"

Çeviri:Дженни в метро или в такси?

December 16, 2018

8 Yorum


mirzabey4

Nasıl yazılır biri cevap verebilir mi


bugrayuzer

Sayfanın bu kısmına girebiliyorsan cevabı da görebilmen lazım, en üstte yazıyor; "Дженни в метро или в такси?"


leyla93083

cavabim dogru dur niye yanlish der?


Resul-

Rusca cok kolay ya soru eki falan yok gibi ben 1 aya cozerim bu isi


seydi45

Или cevapta olmaması gerekıyor


a30298

Или ne demek?


kemalmeler

veya, ya , yada anlamına geliyor. Türkçesinde yada yok ama rusçada ikililerde kullanılması gerekiyor.


Hilal145592

Или nereden çıktı şimdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.