"Jenny metroda mı, takside mi?"

Çeviri:Дженни в метро или в такси?

December 16, 2018

14 Yorum
Tartışma kilitli.


leylam2104

cavabim dogru dur niye yanlish der?


hayal10

Cevabm doğru yanlış diypr


mirzabey4

Nasıl yazılır biri cevap verebilir mi


bugrayuzer

Sayfanın bu kısmına girebiliyorsan cevabı da görebilmen lazım, en üstte yazıyor; "Дженни в метро или в такси?"


seydi45

Или cevapta olmaması gerekıyor


StarGirls001

Soru işareti koyduğum için yanlış kabul etti. Her kelime sırasıyla ve harfleriyle doğruydu oysa.


StarGirls001

Aynı soruyu tekrardan sordu bu sefer ? Koymadım ve doğru kabul etti. Çok saçma


Resul-

Rusca cok kolay ya soru eki falan yok gibi ben 1 aya cozerim bu isi


Lovearmy12345

Bende evet kolay baya bi


a30298

Или ne demek?


kemalmeler

veya, ya , yada anlamına geliyor. Türkçesinde yada yok ama rusçada ikililerde kullanılması gerekiyor.


Hilal145592

Или nereden çıktı şimdi


Elif932095

Ya şu ИЛИ koymasak olmazmi ya


Elif932095

Ya Vallahi şu soru ikide bir karşıma çıkıyor ya Bıktım oğlum bıktım ve su ИЛИ olmazsa kabul etmiyooo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.